今日係超悶o既一日=_=
今日調位...呀~~~我本來坐第一個位的=_=
不果我話自己高,唔好坐咁前,MISS WONG問我想坐邊,我指黃芷晴格黎,就比全班「車」>3<
不果「皇天不負有心人」,最後我同樂文調位,坐係黃芷晴前面~哈哈!!
~完~