|
|
|
分類: 未分類 |
|
上午班主任堂
數學Quiz
8:10開始
原本係8:30先收卷
Miss 系8:25就收阻啦
之後
補反5分鐘
明明就系Miss 嘅錯
佢賴晒俾我地
話晒係我地錯
賤.....
I.S.堂
派返份Quiz 俾我地
我得13.5分
失望......
我太失敗啦.......
ENG堂
原先系平凡甘一日
之後
毛XX爆左 周曉欣同陳奕輝拍拖 嘅話題
陳奕輝織刻否應
賤格....
周曉欣都未講
佢就否應
系5系男人黎家......
G堂
我5小 心講多一句說話
Miss 話我系八婆仔
大家系八卦仔
我O晒囉!!!! 'o'
C堂
冇野做
班主任堂
每人俾左2個士多啤梨
好样X.........
數學補底
做數 ing.......
上圖書館
ENG堂冇帶 RC2
要STC (半個鐘)
見到劉慧虹
無野做
溫習.....
見到陳Sir
佢問我 Quiz 點
我答 OK啦!!
夠鐘
去搵Miss 簽名
Miss 5系到
陳Sir 幫我簽
佢話我有禮貌囉
方XX俾佢話冇禮貌
叫我教佢
=]
想走嗰陣
發現我合袋5見左
去塭
去左 2E , 3E , 3D ,圖書館 (好多次)
5:24先揾到個袋
返屋企
周身軟晒
勁累
P.S. 2A 班 班主任陳 Sir 勁好人...............超 nice!!!!!!!!!!!
886........
|
|
|
« | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | ... | 36 | »
|
|