$:我不要貨.只要錢;我不愛他.只愛你(k)! - QOOZA BLOG 網上日誌

 

2009 年 10 月 8 日  星期四   晴天 
               
 
俾人收左手機..............頂!!!  不滿 
分類: 未分類
 

 PE堂  (1)

翁sir無返

病左

Miss 鄭去帶隊

So

無上堂

做功課

★★

PE堂 (2)

黃sir代堂

突然

阿媽打俾我

搞到我俾黃sir 收左電話

頂佢嗰肺阿!!!!!

之後

lunch time

Miss 方叫我地默書

(我5合格~~~4/12)

食完飯

Miss 方叫我等佢

之後

佢自己走左囉

仆街

G堂

Quiz

我識喎竟然

C堂

無聊

班主任堂

Miss 方又叫我地默書

放學

Miss 方叫我等佢

同我講一D廢話

講到自己好偉大,好好人(我覺得)

煩到死

終於俾返我啦

曾璧琳識刻抱住我

害怕我會喊

張聽言又安慰我

搞到我勁感動

係甘

拜!!

 

 

 

 

 
 
★新鮮出爐~  [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 
 


mike_pinky
暱稱: ;> 〝Ms, mAn[♥]:*
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
0 o 海 綿 x 寶 o 0
訪客留言
最近三個月尚無任何留言