today 唔洗返..xd" ... 9點幾起身.. -0-" then 沖涼洗頭就出去...
同cherie去圖書館先``月巴龜係葵興等左好耐...so sor >︿<"
比完野我.. then 我地上返圖書館,, 口合* ar miu 都黎到 ..xdd
wawaaaa ____ 出面落勁大雨... -0-" 行哂雷.. 打哂風.. ><"
11點勁肚餓同cherie 去m記食野 ` 高佬終於到..>v<" then..
一齊食...hehehe " 食完..上返去繼續溫 ,, ><"掛住傾計..
都冇咩溫到..><" .. 2點去cherie屋企..!.. 傾計 + 聽歌...
都係冇溫過 ,, 口牙..... 聽日考 IH ..勁多野記既一科.. 食屎lu*
願每天傳達一聲一語"當中意義*
明明就碰到,還是欠幾步..
走`相信天與地..
總有地方秘密連著線.. |