甘快又星期4喇...返埋聽日咋`` ya..不過下星期開始考試na ><"..
cl堂 .. 比miss 話我同cherie 傾計wor !! 要我地1點半返黎``
痴線 ,, 個個都傾na .. 又唔多佢捉佢地 .... 後尾d人走哂...
佢先話唔洗留 " 食s !!.. 同ar蛋同月巴莫上左我屋企食..>v<"
尾2堂用黎測maths.. ><" ..好難..=0=" 溫左都唔係好識``
after school 又要補eng ... 岩岩開始個陣`` boey突然係窗口拍窗...
haha..之後自己開窗..大嗌 :: 有冇星島,,, 傻婆``
想死 ,, 留到4點7 , 8 到先放 !!! 冇日放學準時3點5放``><" |