尋晚3點幾訓. . .=V=" ..今朝月巴B傻瓜8點幾打黎,,
未訓醒所以唔係好記得佢講咩,,10點幾打返比佢..
e排好多人都發生d甘既野 ,,口矣..點解會甘???!
差唔多12點幾``我and ar miu去東村搵cherie ..
一齊去helen屋企..一去到``ar bee都係度 @@"..
仲諗住做a&d 同eng份 project ,,..但...她們比見鬼10..
吸引住..我只好係廳睇 其他野ba ><".. 4點幾走lu ..
然後過青e搵月巴b .. honey man,,月巴汗都係度 ....
差唔多6點就要走na ..出9龍搵ar 華..等多陣..ar ting都黎埋!!
我地等到8點``大哥先出現..>v<",, 9點幾先開始釣 ...
haha .. 成晚坐係到..係冇白廢咖*..起碼都釣左一條 ::..
1點幾就走... @@"..勁眼訓``2點幾先返到黎 ..支力 ba " |