今朝一起身,,真係覺得好唔幸運...次次玩既時候都係甘><"3點2約左CHERIE 係葵興等..點知同佢搭埋同1部車..XDD 一齊去[麗景]搵AR MIU ..再去青E 7仔JOIN 小優..河童..KA輝,.丁仔..陸亨去BUY野食..BUY到差唔多5點..BUY既途中真係受進接磨..真係可憐``大熱天時...一袋2袋甘 ..=V="..本身話去AR SIR 屋企先..點知AR SIR 甘 9..最後放我地飛機 ,, 5點幾去到[黃金].. 一去到即刻透爐*.. 透左幾個字..XD..過左冇幾耐``月巴DEN同屎忽南都黎埋.. 燒左一陣野食*..就開始換3激戰...我地買左1人1枝水槍*..一開波..比人射到濕哂 ><"..已經冇氣力再打落去..坐一2邊..又打一陣!! 見到月巴B個D都係到..真係熱鬧 ,,又多人 ^^"..同小優..AR MIU ..CHERIE換3行過去..甘岩見到大B同栗子都黎埋..真係好 !!..同月巴B水戰左一輪*..佢拉我落水..第1次我成功甘逃走..但第2次比佢抱起左..走都走唔甩..就甘比佢拋左落海..=V="..濕哂NA個屎忽,,下次冇甘好彩咖NA月巴B..冇LALA同月巴仔進開戰..都唔知咩事..XDD"..整到濕哂,,多得大B同栗子陪我去廁所..月巴仔進冇啦啦係女廁門口..比大B捉到,,之後我又推佢入女廁,,點知不幸整傷左佢 ><"..見佢甘慘..所以 [咩]住佢行返去..勁重 =O="..行到中途``都係要佢自己行返..XDD ...同佢玩完``又同張耀升玩,,傻仔!!!.. 玩左一陣*返去我個邊,, 玩水槍*.. CHERIE唔小心射到個AR 伯..個AR伯小哂佢甘...=V="大人真係大人,,人地都係唔小心JA ..佢地個班AR伯走左之後..我地又發癲..AR MIU仲整親隻腳,,><"..個傷口好深 ,.,..><"好慘AR ..一定好痛AR..MIU..小心D 牙*..玩到11點熄燈..執埋D野..就落左沙灘傾下計..影下相!!11點半就走LU .. 成班人甘返HOME..送完AR MIU ..送CHEIRE ..送ME..送丁仔..青E的4位就自己返屋企..真係辛苦哂><"..1點半岩岩返到睇無間音樂...HAHAA!!有w-inds.ar ..多變的天空pV*..正正正 ..
今日真係開心...第1次同佢地BBQ..XD下次繼續*‥
|