| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2005 年 4 月 20 日 星期三  |
| 好想您 >3<* |
分類: 未分類 |
|
還沒忘了您, 這麼多天沒見 ,可是我總想起你的聲音在我耳邊 。
今天心情好嗎? 是否不愉快? 要一切都看得開,世界沒有太壞。
雖然不在您身邊,.我的心有一條線*戀著您``牽著您*
好想您,想到願意相信‥我就閉上了眼睛" 您在這裡*
別忘記::.我們的約定,,一直都在我心裡"不管您在哪裡!!
不要忘了我有多麼愛您!!!!不要忘了吃飯,不管有多忙。
不要忘了開車時候一定要往前看""其實我真的很快樂``
有您一直守侯,,一直走到了以後都挽著您的手*
雖然不在您身邊*但我在您心裡面``我願意,等著您*
好想您,想到不能呼吸"想到沒什麼力氣*沒有關系‥
您別忘記…我們的約定*我一直在這裡``別忘了我有多麼愛您!
|
| -[ 無睡意 ]- |
分類: 未分類 |
尋晚同屎忽仔傾電話,,傾到3點先訓 =﹏=" ..鬧鐘6點8響*,,但都嘈我唔醒!!* 7點半mother叫醒左``.. d&t ,,做既筆筒都差唔多做哂lu ,, 今日整係訓左2堂,, 1堂eng ,,1堂chin *,,
.. 訓完之後``精神哂AR *..HAHA.. AFTER SCH要入HALL ,, 無聊野完左 *,, 立即返HOME SLEEP ...zzzzzzzz ,, |
2005 年 4 月 19 日 星期二  |
| **傾計::.. |
分類: 未分類 |
今朝6點40 比鬧鐘嘈醒左,,之後再訓返*..7點比我MOTHER叫醒..
"..真係好唔想返學AR,,不過為左達到我既目標``我係唔會放棄咖!!.. 小息同AR蛋 AND 月巴莫傾D 秘密野=O=".. 到左第2小息``同+輝 ,,白痴王南送,,一齊落校務處"嘟"8達通...=V=" 成個星期都未交,, ".. LUNCH係學校吃*..1點7搵徐SIR 傾計::.睇佢個樣..如似好想同我地傾計甘AR ``HAHA..
..同AR SIR傾左好多野.. 佢批准我地掉位 AR*..YEAH! 勁開心,,同CHERIE 聽到E個消息非常開心 ,, .. AFTER SCH *.. 同白痴王南送隻秋 " HAHA,,打左好耐``.. 唔..係學校冇野玩.. 過多陣*..就返HM ..好耐都未試過甘早返HOME NA.. SLEEP SIN ,,ZZZZZZ |
« | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | »
|