尋晚月巴鍵冇啦啦打電話黎,,so傾左一陣..xdd..好白痴!!..記住個6個野‥要默書咖=v=",, 12點幾 .. .. 訓著左.. *今朝7點幾起左身. ...8點幾..同father,,sis..brother出去食野..搭MINIBUS出去,,架車行行下突然拍埋一邊...我地以為咩事..,.HAHA.,.,.!之後有人大嗌 [[ 扣安全帶 ]] 我同SIS即刻求其...拎條野黎扣.,,點知都唔係關扣安全帶事..有個鬼佬AR SIR 走埋黎...同個司機講 :: 你沖紅燈.... =O=" 我地成車人啞哂...根本就冇 ... 個AR SIR就係甘 抄左牌*..個司機勁唔据..超惡死 ..><" ...嚇死我地..XDD..食完野...11點幾返到home..繼續我既電腦生涯*..
尋晚發左個夢好恐怖...超真AR !! ..大約係關於 :: 冇啦啦係學校...有人聊我隻秋*..隻秋原因係因為我冇朋友...所以想打我AR .. .. .. ><" ..冇朋友都打!!!..都唔知咩夢黎咖 !!..醒左之後‥我都以為係真‥好采係發夢JA‥*
HAHA‥我又改左BGM LU ... < KYOHEI - 失くさないように > .. 係咪好好聽牙??!..
|