今日好精神,頭2堂 eng都好想留心甘上``可惜...冇帶眼鏡,,咩都睇唔清楚><"..
搞到1d mood都冇..=O="..2堂a&t過得好快,2堂都用黎傾計..xd 下星期5唔洗返學AR!!!..
勁正..MATHS突擊測試=V=" 1D準備都冇..話黎就黎..><"..IH睇D咩片,, 又冇乜點上過*..
LUNCH,,返到學校..好HOT AR !!,, 除左頭髮..係冷氣下面吹吹,,突然有個prefect走入黎..
捉我冇扎頭髮..甘我即刻扎返頭髮``=V=" 扎緊頭髮..又比佢捉裙短同襪..
比佢DUCK左出去傾左2句,, 都唔致2句..=O="..佢咩都唔記我!! 叫我星期2比返佢CHECK,,
XDD 正AR !!. 今日個prefect 好似幾好人甘.. IS..李樹腳冇返,,去左長州..正..又唔洗上佢堂..
CHIN* 傾我地D話劇,,又用左1堂..臨尾尾個5分鐘比我地補DICT ,,今日總括黎講..
都可以話係冇乜點上過堂*..AFTER SCH ..同AR MIU等埋AR 月..一齊去AR月屋企..
HAHAA.. 睇左一陣 "金田一"..幫AR MIU 夾頭髮 ....之後影下相..發下癲甘..
我地3 M第1個LIVE..HA..好白痴AR !!.. 不過好好玩.. YEAH !! TODAY VERY LUCKY *..
|