..尋晚同yam 傾電話...傾到1點幾 =V= ""..今朝唔知醒 !!!.. 7點半先起身....一返到sch ,,要即刻早會...=O="冇時間去 [LOCK] 拎返D書 ><". ..頭2堂... ENG 我 ,,,CHERIE...小優都冇書...><"..HAHA! 但出奇地,,MISS冇話我地啵 * .. . A&D 又係做返果舊野 =_=" ... 冇哂MOOD ...好似做黎做去都做唔完甘 ... MATHS 堂... MISS又唔知去左邊,,,搵左個傻仔SIR黎代...XD,, E幾日都有自修堂,,但多數都係用黎玩 =﹏=".. LUNCH 要 1點9返 DICT CHIN ..., ><".. 好采有 傻仔森 同SA魚幫我咋*...不過都係唔識..哈".. IS堂開始..,, 派左卷...成績都係甘...唉,,可能係 溫既時間唔夠NA ><".. 下次努力 *... AFTER SCH ,, 要我地全校洗 [櫃筒] ...勁臭AR D天拿水....><". ..個校公又話 :: 識畫又唔識洗返去 !!! ... =O=" 超,,, 2家咪洗左LO !!!.. 食屎咖 ...
|