尋晚3點幾..差唔多4點先訓,,ZZ..今朝10點幾徐輝光打黎,,問我尋晚玩到幾點,,痴線咖!!!..甘早打黎...都未起身..比佢嘈醒左,,=O=" 好事多[偉],,佢個[馬騮]*..實在太累NA ,,SO繼續訓過,,XDD .. 岩岩拎返D碟黎聽,,聽到好多LEAD既歌,,都好正..好好聽!!.. >V<".. 令我諗返起好多以前野...SO COPY落部腦度..XDD..上左幾個網..見到KEITA又靚仔左..超可愛..>333<" HAHAHAAA... 他溫柔的眼神,,大心 >/////////<"..D相遲D POST上黎...>V<" ...實在太可愛*... 都唔知點形容好NA !!*... >V<"
口合* ..終於都可以改板NA..今日先有時間..=V=".. SIS又唔係屋企..XDD.. 電腦歸我!!....改左BGM ‥*.超正既一首歌 >////<" 大心 ... |