| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2005 年 4 月 18 日 星期一  |
| happy* |
分類: 未分類 |
今朝唔知做乜屎``好精神..XD ..6點半就起左身NA*..返到去唔洗早會..好野!! 直揭上班房做功課..GDGD!!GAP堂派假成績表,, =︿=" ..退步左AR
..不過都係預左咖NA ...MUSIC,,MISS唔舒服*所以冇教D咩..比我地睇碟``HAHA! 搞到我同小優都癲哂..=V=" .. 小息之後.. 個個都退廢哂 ,, ENG堂可以話係 靜哂,,訓哂覺*.. MISS突然講左好消息比我地知,, 就係CHIN MISS冇返 -- 本黎都以前可以自修.. 點知代堂果個就係ENG MISS ,,SHIT!!以為有好日子過TIM ..又要上多2堂ENG.. 食屎咖!! .. E 2堂都冇乜點聰過,, AFTER SCH ,,同AR蛋急急腳落KF,, 行既途中,,遇到有毛`` 佢話佢SIS 係HER SCH 發高燒"..SO我同AR蛋都一齊去搵佢SIS ,,我地唔洗5分鐘就飛到李賢堯NA ..速度驚人
.. 送完HIS SIS到診所之後,.. 5點幾``我同AR蛋都落KF .. 坐左陣就走LU ..
|
2005 年 4 月 17 日 星期日  |
| 青e::. |
分類: 未分類 |
尋晚同屎忽仔AND AR蛋傾電話傾到3點幾 =V=",.今朝11點幾彈左起身打比AR蛋``可惜,, AR蛋整親隻腳,, 原定既 踩冰都 取消左 =_=".. 2點7約左BOBO AND 月巴莫*.. 因AR蛋唔去*,.,.SO就遲D先去,, 甘我地就去青E搵月巴B佢地 ::. 等緊MTR之時::. 見到有毛" 甘就一齊去 ..XD
係仙跡岩集合,, 齊人後*同BOBO,, 月巴莫去M記食野"食完又上返仙跡岩搵佢地,, 一齊出去坐 ""LATER* BOBO " 月巴B " 嘉汗 " 先後甘走 .. 只剩下 我,,月巴莫..大口,,有毛 `` 同大口LEE埋一2邊傾計 *..口合哈 .. 又幾好傾 !!.. 個BB真係有趣 >V<" .. 下次再出黎坐吧!!
|
2005 年 4 月 16 日 星期六  |
| [ 海月巴*" |
分類: 未分類 |
本身今日好早就約好左同蛋,周任,bo,釗一齊去睇戲*但因佢地唔得閒就冇去到::..1點幾約左蛋蛋,,月巴b..月巴仔進``去海皮坐".. 開頭個個都唔出聲=v=" 靜哂!!,, 2點 *ar蛋約左人so就走人NA..SAWIN ,,HAM仔,,KAWA都黎左``XDD HAM仔,,KAWA去左買野..同SAWIN..月巴B..月巴仔進坐''突然見到好幾隻老鼠..嚇到SAWIN..月巴B 飛起左,,哈哈``笑到我同月巴仔進死*..突然間下起大雨來=V=".. 搞到我地好狼狽*.. 去左先跡岩飲野,,SAWIN要BUY野比AR鼠,,所以就走左``月巴仔進叫左杯[自由針]..勁大杯*..XDD ,, LATER *HAM仔,,KAWA,,咸魚.. BON仔同嘉汗先後到達*..飲完野,,諗住返去坐之際""又落雨=O=".. 係青衣城逗留左一陣返去坐*HAHAHAHA..同HAM仔 AND KAWA 傾左D好搞笑既野>V<"
TODAY .. I AM VERY HAPPY ,,BECAUSE A LOT OF FDS*
|
« | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | »
|