尋晚睇完[醫道] 之後 ,,,就呢埋係房...突然間好想寫小說*
衝出房拎紙筆寫*..岩岩好靈感到::.11點幾作到差唔多1點幾...
作左7頁紙@@"..未試過甘HIGH寫甘多字```估唔到甘西利>V<"
作作下``眼訓就訓左LU*..今朝10點幾打比CHERIE ----HA*
比我嘈醒左....12點幾約左CHERIE 係荃WAN 電負離子!!..
半年電一次,,我諗唔會太傷掛,,,=O=" ..個間野勁9 !!..
服務態度都差過人咖...><" ..唔講邊間NA ..-0-"激鬼氣*..
3點幾我就電好NA..但CHERIE仍然未電好,,甘我就搵AR月同AR MIU*
周圍行下``食下野..CHERIE 4點幾先整好``>V<"佢一出黎個樣...
勁搞笑...超KID >V<" ..HAHA,, 行左一陣同CHERIE返屋企LU..
*::. .e篇日記我用黃色咖,,,黃色勁靚AR ... I LUV KEITA [小慶]*
3個鐘後既成果*..so ugly ---
 |