2家仲係sch ... =v=".. 口矣..e排成日都test ...
搞到上堂都冇咩mood講野 ...搞亂哂我d生活模式 ,,
lunch前既6堂``永遠都係昏迷既時候... ><"..
我也不想這樣 ,, 冇咩精神::又過一堂 .. zzzZzZzZZz..
after sch又補eng..=O=" ...補到4點半 `` 食s !!!!
.......... ...好累ar !!! 討厭這種存有壓迫感的生活*
唔係好想打日記tim ><" ... 日日都TEST又補課..
sleep _____,
|