| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
我不想再猜你的心思 |
| 黑仔的一天* |
今日真黑仔
返到去睇個分班結果
1D班..
要同鄭俊傑+馬騮軒一班
好彩有人同我一班姐^^
上Eng補課果陣..
比個miss點名派野
派到比人串=="
不過..
唔係串得好勁姐
仲有..
派野派到D野掉左落地下
勁瘀呀><
食中午果陣..
諗住係學校個小食部到食既
點知冇晒位..比人坐晒
咁我地咪去青衣村果個ok囉
又係勁多人..逼滿晒..
高矮肥瘦都有..係冇靚仔
跟住又去青怡花園到搵野食
見到兩間茶餐廳..兩間都逼滿人
就去左7仔食..好彩7仔冇人
返到學校..
見到個個上課室..我地咪上囉
之後..宣佈我地全部人要落番去=="
落到去..緊係比人鬧喇
訓話訓左20min
又熱喎..都痴線架><
放左學去搭409..
等左半粒鐘都未到我地上車
有2部車都9線架..
有位唔比我地上喎
搞到我地出晒大汗><
|
|
刊登時間︰2006-07-20 05:38 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
我們的關係真的不能再進一步嗎??‥
|
« | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | ... | 290 | »
|