| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
我不想再猜你的心思 |
| 返中補課* |
今日返左學校補課呀..
補7粒幾鐘><
悶死我喇
返到去見到陳曉君佢地..
我同王楚嗚一班..都係D班^^
一開始補Eng果陣都麻麻地悶喇..
之後仲悶..悶死
跟住我係張枱到書公仔..畫得勁樣衰
小息去左F班搵陳曉君...
食中午去左T.Y城食..
唔洗問..又係食M記
之後驚遲到..所以就..飛的返去
返到去岩岩好^^
補數學中..
做做下數係到做數果張紙到畫公仔..
今次都幾靚架:p
放左學又係搭的返去=="
|
|
刊登時間︰2006-07-19 06:39 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
我們的關係真的不能再進一步嗎??‥
|
« | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | ... | 290 | »
|