| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
我不想再猜你的心思 |
| F.1迎新日 |
今日返左吳祥川唷..
咩F.1迎新日
返到去..緊係收左果D餐單呀..訂書表果D喇
陳曉君遲到...=="
之後落左去禮堂係咁聽野..
小息果陣見到一個好靚仔既男仔唷*.*
佢a組架..同我同曉君一組^^
食中午果陣..d大既姐姐係到介紹自己喇!∼
跟住個靚仔係d大姐姐一路介紹自己..一路串佢地
笑屎我同曉君
識左4個姐姐唷..
一個勁似我表嫂.叫陳綺...庭.一個叫珊珊姐.一個叫秋兒姐.一個叫viki姐
珊珊姐原來小學果陣讀何澤芸架..唔怪之得咁熟面口喇*
佢仲認得出我係我呀哥個妹tim
食完野之後..去左家政室到玩15/16=="
(我之前咪話有個靚仔既..佢叫鍾家密..佢有d似做小孩不笨2果個)
姐係 前面籃色衫果個
佢就坐我同曉君+呀鄭+朱韻靜前面果張(桌子)..
佢同佢3個fd’s坐
跟住我地6個(唔計朱韻靜同呀鄭..佢地冇倒亂)係咁倒亂
激死viki姐XD..哈哈
之後玩多3個game..果3個game勁無聊呀..
由其是最尾果個game..
果個咁既死tb晴..
話我地第一組唔答問題..就係唔投入遊戲..佢都on9架
*∼*∼*∼*∼*∼*∼*∼*∼*∼*∼*∼*∼*∼*∼*∼*∼*∼*∼
今日都幾開心既..不過係最後比個死tb話姐><
a組都幾多靚仔架..
有個就係鍾家密喇..另—個就係何偉誠
佢兩個都ok架..^^
|
|
刊登時間︰2006-07-17 05:48 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
我們的關係真的不能再進一步嗎??‥
|
« | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | ... | 290 | »
|