| «‹ November 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
 2008 年 7 月 23 日 星期三 
 畢業la~好唔捨得你地呀!!! | 
無聊的每一天... |
分類-3-": 未分類 |
=33=""
好無聊呀!!!
有咩好做
-33-"
日日在屋企都唔知做咩好...
...
琴日買左校留la...
我始終都係覺得潮州果件靚D姐...
=333=""
算la~
都交左飯錢同買左校服...=]
ok似油天果件lo...
好悶呀!!!
唔打la~
88....
|
 2008 年 7 月 14 日 星期一 
 畢業la~好唔捨得你地呀!!! | 
==""'last day...  |
分類-3-": 未分類 |
今日...
係我最後一日在小學返學la~
好唔捨得我地成班FD 呀...
去到加道理...
大部分都係果D....
哎~~
~~~呵呵~~~
今日真係好好笑呀
小甜甜~~+
搶手機~~
同.....
有好多都係呀.....
>333333333<""好唔捨得大家呀~~~
keep 住聯絡la~~
多D上msn呀~~~~~~~~~~
仲有...↓

加油~~加油!!!
|
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 21 | » |