殘酷 2007 年 10 月 7 日  星期日  舞台


add oil!!!!

史上以來第一次主動聽收音機...

為的...當然係我最愛的人la..hoho

唉唉..佢入左五強...不過聽唔到佢表演...妖他媽咪的...

唉其實都知佢冇咩機會可以攞到冠軍嫁la...

根本就明知香港秩樂壇係黑暗的...

成日都淨係係到造馬...

wa...衛蘭d普通話好掂囉...仲要俾主持人串...唉~~~

離家出走仍然好聽,,不過唱得好慢

哈哈,,等我一路聽一路打先...

嘩...而家到水果人la...{gas實知邊個xd}

重要講''大渣姣'',知唔知呢到係hk?講咩PTW ar你?!

仲未唱完tim...

妖...仲要等到最後先知最受歡迎男歌手係邊個...快d好唔好ar...阻住哂...反正都係造馬嫁la...'

好難聽,同水果人合唱個個人,好一首的歌俾佢地兩條友催毀哂...

嘩...水果人竟然代替G奶唱...實在係應該裝左假狗先上台的...雖然G奶姐姐個個都係假的...

唉 終於唱完囉~~~

聲音甜美竟然係形容男仔....唉...佢果然冇咩讀書...算吧,去煮野食先.

香港人D明星的普通話真係好勁囉...

妖...而家個d獎全部都俾哂唔識個d人囉好唔好..

唉冇lala走左去賣新聞做咩ar pk!

如果eason攞的話,我保證!我唔會再聽hk的歌同頒獎典禮!一定唔會!

哎呀...好煩ar someone!!!而家有得你聽就聽la...煩煩煩!!!

唉又鬧交...煩到我就黎死la...屌

唉...俾d風度...好唔好~

我真係發現全場唱得最差就係香港個d歌手囉....

真係驚俾人笑囉好唔好,,

須知呢篇野maybe要打到11:00的...

因為我要聽最後的結果

如果結果我唔滿意,實鬧足佢三百字先熄電腦!

wa,,,孫耀威都黎埋了...

唉叫佢地唔好講普通話la...嚇死人

yeahyeah!!!!小豬攞左精舞門的金曲獎~我愛你~記住要攞埋金曲大獎ar

haha 又攞多個lalalalalalala~~~我感到無窮的興奮~

yeah!有歌聽!!!!!!

聽聽佢唱咩先~=]]]

小豬小豬小豬小豬~

精舞門ar.....尖叫聲超大聲ar haha~

真係好想現場睇啊~~~~~一定跳得好勁la.....~~~

頒最受歡受男主角喇~~~小豬的尖叫聲勁大聲ar

最受歡迎係陳奕迅囉....fuck!!!!

屌佢老母~~~~~

我以後都唔會再睇香港樂壇d野囉

係人都睇得出小豬同陳pk邊個紅d喇食屎狗!!!

正仆街黎嫁~ 都唔知有冇人會信囉~

食屎狗!

刊登時間:我秀故我在時間:2007-10-07 10:37 PM 給我一隻^(00)^  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


殘酷 2007 年 10 月 4 日  星期四  舞台


感動....

-這些感動...都來自我的朋友

-thx kafu當天的慰問,很感動

-thx 一個E2 ge babi,同佢真係唔係好熟,但佢對我好,送了小豬ge相相俾我,又give me一個台幣做紀念.很感動

-thx everyone 幫我填補下今天的blog{呢句廢的}

-仲要thx gas教我咁多淫野

  

我要去努力了,,,

再會

刊登時間:我秀故我在時間:2007-10-04 06:37 PM 給我一隻^(00)^  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


殘酷 2007 年 9 月 29 日  星期六  舞台


[ 此日誌受密碼保護 ]

請輸入瀏覽密碼:   ( 提示:醫生 )
刊登時間:我秀故我在時間:2007-09-29 06:54 PM 給我一隻^(00)^


殘酷 2007 年 9 月 29 日  星期六  舞台


yeah yeah~~

HOHO 今日go to MK with wing sum
買了一個筆盒=]]]]]
行左成日      累...............

好了 我決定有打blog個日都要打''醫生''金句~~~
密碼會個別通知=))))))))))))

刊登時間:我秀故我在時間:2007-09-29 06:30 PM 給我一隻^(00)^  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


殘酷 2007 年 9 月 27 日  星期四  舞台


hoho!

HIHI!我又來了~~ <<呢個說話係咪有點兒白癡

WFM今日個髮型好美麗 有人話佢結婚週年 想嚇死人ma?!

HaHa!返聽日就放假~~~Happy!!!

今日補數 唉 唔知係咪聽慣ling ling的教法 而家佢教我 我竟然完全聽唔明=[ 睇黎都係要留心D聽ling ling講

大淫魔!!死la 我好似有點兒仲意G奶姐姐 救我~~~~

p.s 小豬是我的!!!冇人可以同我搶xdddddd

刊登時間:我秀故我在時間:2007-09-27 10:37 PM 給我一隻^(00)^  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]