殘酷 2007 年 9 月 23 日  星期日  舞台


悶........................

悶死我la..........................................

今日去左剪髮 岩岩照完鏡 覺得好seven 唉...

小豬今日話:剪髮三日呆    好有道理 ~ 可能我地心靈相通 佢知我剪完髮黎xd

哈哈 出咸書xd    

唉 今日竟然可以悶到做完D功課佢....仲要搵數學黎做...失常了~~~

我為求目的 一定要留心 聽一D永遠都聽唔明的數學.... 加油呀 NOR精!!!

頂 俾人呃左 都唔係播小豬=[[[[[

刊登時間:我秀故我在時間:2007-09-23 12:45 AM 給我一隻^(00)^  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


殘酷 2007 年 9 月 21 日  星期五  舞台


yeah yeah yeah!

我要做一個開心又快樂的寶寶,, kafu都唔好唔開心la...人地咁仲意跟 咪由得佢跟lu...

好野 明天有得睇大小愛吃 有小豬呀~~~~我愛你!!!!!!!

我第一次覺得有線好in xd!!

真係太開心了~~有線起碼播十次~~

happyhappy~~~

刊登時間:我秀故我在時間:2007-09-22 12:10 AM 給我一隻^(00)^  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


殘酷 2007 年 9 月 15 日  星期六  舞台


又有多一個blog了!

HOHO! 我又多一個blog xd
事緣係因為我係後援搵到勁多非常美麗既無名語法 所以就用了無名HOHO!
我會把qooza的野照copay到無名 得閒的人可以睇兩次HAHA!

http://www.wretch.cc/blog/lovepig4ever

唔該搵人上上去=]]]

刊登時間:我秀故我在時間:2007-09-15 07:25 PM 給我一隻^(00)^  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


殘酷 2007 年 9 月 9 日  星期日  舞台


好幸福的感覺~~=]]

HAHA 突然之間覺得自己其實都幾幸福 有一d好知心GE朋友錫錫 我不是白活了~~哈哈
我要珍惜這一切了 haha!

要努力讀豬了~     

*有線套補習天后出奇地覺得好睇.廢hea ge時間睇係一流的!

****死了 越黎越多人話我講野越黎越台灣化 點解會咁 唉唉!!

gas~~我而家要同''澳門人''保持友好既關系 對於我地日後既軍事好有幫助xd

刊登時間:我秀故我在時間:2007-09-09 11:04 PM 給我一隻^(00)^  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


殘酷 2007 年 9 月 3 日  星期一  舞台


開學了!

唉已經完完全全咁失去左知覺對返學呢樣野,,i don"t care any more!!!

早上同kafu去鑽石山食mc,未訓醒!okay?!
唉我係一個冇出色的人,,唔仲意分班,最屎咪最屎lu...又話係勁,勁屁!

唉今年一定要努力,唔要俾人睇唔起...

明日便開始課了...我要add oil!

好野!!!聽日可以見到張姐姐...我miss her so much!

努力!!!!

刊登時間:我秀故我在時間:2007-09-03 11:44 PM 給我一隻^(00)^  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]