殘酷 2007 年 9 月 23 日 星期日 舞台 |
悶........................  |
悶死我la..........................................
今日去左剪髮 岩岩照完鏡 覺得好seven 唉...
小豬今日話:剪髮三日呆 好有道理 ~ 可能我地心靈相通 佢知我剪完髮黎xd
哈哈 出咸書xd
唉 今日竟然可以悶到做完D功課佢....仲要搵數學黎做...失常了~~~
我為求目的 一定要留心 聽一D永遠都聽唔明的數學.... 加油呀 NOR精!!!
頂 俾人呃左 都唔係播小豬=[[[[[
|
| 刊登時間:我秀故我在時間:2007-09-23 12:45 AM 給我一隻^(00)^ [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
殘酷 2007 年 9 月 21 日 星期五 舞台 |
yeah yeah yeah!  |
我要做一個開心又快樂的寶寶,, kafu都唔好唔開心la...人地咁仲意跟 咪由得佢跟lu...
好野 明天有得睇大小愛吃 有小豬呀~~~~我愛你!!!!!!!
我第一次覺得有線好in xd!!
真係太開心了~~有線起碼播十次~~
happyhappy~~~ |
| 刊登時間:我秀故我在時間:2007-09-22 12:10 AM 給我一隻^(00)^ [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
殘酷 2007 年 9 月 15 日 星期六 舞台 |
殘酷 2007 年 9 月 9 日 星期日 舞台 |
好幸福的感覺~~=]]  |
HAHA 突然之間覺得自己其實都幾幸福 有一d好知心GE朋友錫錫 我不是白活了~~哈哈
我要珍惜這一切了 haha!
要努力讀豬了~
*有線套補習天后出奇地覺得好睇.廢hea ge時間睇係一流的!
****死了 越黎越多人話我講野越黎越台灣化 點解會咁 唉唉!!
gas~~我而家要同''澳門人''保持友好既關系 對於我地日後既軍事好有幫助xd |
| 刊登時間:我秀故我在時間:2007-09-09 11:04 PM 給我一隻^(00)^ [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
殘酷 2007 年 9 月 3 日 星期一 舞台 |
開學了!  |
唉已經完完全全咁失去左知覺對返學呢樣野,,i don"t care any more!!!
早上同kafu去鑽石山食mc,未訓醒!okay?!
唉我係一個冇出色的人,,唔仲意分班,最屎咪最屎lu...又話係勁,勁屁!
唉今年一定要努力,唔要俾人睇唔起...
明日便開始課了...我要add oil!
好野!!!聽日可以見到張姐姐...我miss her so much!
努力!!!! |
| 刊登時間:我秀故我在時間:2007-09-03 11:44 PM 給我一隻^(00)^ [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 20 | »
|