我同老公去左睇戲丫!!!好恐怖丫!!!!><".....嚇死我啦!!!><"....捉住老公隻手!!!!哈....
我好想好伕而家咁,,,一直都捉住老公隻手,,吾放開!!!!我真係好想好想拖住你丫!!
之後,見到老公D女仔朋友!!有個同老公講"坐過黎啦!!"我望住佢囉!!!因為我聽到囉!!
之後,,老公送左我返屋企!!good bye kiss,,,><....!!!嘻....
你係我嫁!!!吾準你離開我丫!!!我吾會離開你嫁!!.....無論點都好,,我都會愛你一個!!
吾會愛其他人!!!!~我好想同老公一齊永遠......我好愛你丫......你吾好掉低我一個丫!!
吾可以比其他搶走你!!!!!~你是我心中唯一的!!!!你就是我的一切!!!我要嫁比你!!!~
啜啜...老公.....
|