今日聖誕联歡會,,,,,很開心,,,,
返到去勁多野食,,,ha ha 爽死
我见到死肥鱼,同黄雅佢地狂系度食野,我都不甘示弱系度食
食到好饱喔,,,><食完就开始完游戏拉,,,有啲悶><
不過都好開心,,,,,
仲有好多謝呀囧嘅聖誕卡,,,我好感動呀!!!
整佐咁耐,而且咁有心思
i love you 喔
跟住放學就去睇sing光
哈哈,好開心见到李sir佢地反嚟,,仲有簡sir同miss李
同呀sir傾佐下下
之候就去佐睇sing光拉
開始好悶下,,,,但最候超high的,,,因爲太多令仔拉!!!!哈哈
過程中死蟹西咁打過来催我地走,,,呜呜
叫佢地入来又无入,,,系咁話悶就走佐出去
我地睇到6点幾先走得,,,死蟹等到悟耐烦拉,,,,
之候我地3個就去佐蓝田,死豆死佐反屋企拉,悟理我地
我地逛到9点几先反去!!!死蟹悟够胆回家,,因为无人在家
所以我同呀雲就反油塘伶衫去呀蟹屋企陪佢
暿暿,,,,去佢家搞搞震>-<
我地应该都玩到好夜先训
|