已經渡過考試的第二天啦,感覺還ok啦
今日放學下雨了,心情也變差了
放學同sandy & yuki去吃東西,還ok好玩啦
過了一陣vicky & 鄧過來找我們
vicky謝謝你的chocolates
sandy多謝你對我講嘅一番話
如果我話我没有不開心的就是骗你的
說我不介懷這件事也是假的
不開心就是肯定有的
但無論怎樣都好啦,我不會因爲這件事而生你的氣
我們還是好朋友啊
今日系第一日考試啦
覺得很失败
第一日考就唔識啦
考聆聼都唔够時間嘅
唉~!~!
其它科點算啊?
可能令你們失望啦
我該怎樣努力??!!