昨天還是一樣,中午没有什麼特别的事發生
放學跟wan系寶琳吃東西,吃完就行下商場
5點半左右佢就走啦,我就要回學校,
6點半要去香港大會堂看音樂會
咁巧見到敏,靜,同suki,就傾佐一陣震,就回去啦
敏同wan走佐啦,啊suki同靜就無野做陪我返學校啦
在學校傾到6點左右佢地就走啦,
很開心你地陪多我半個鍾,而且我都了解佐你地好多
希望還有這樣的機會啦
6點半就出發去啦,
還蠻開心的,聽咁耐就有點悶啦
原本話9點半就回來的,點知聽到10點半先完
返到學校11點啦,回到家就差不多12點啦
洗完澡就睡啦,今天很累
|