貪得意開左個blog~跟住右唔知打咩好~真係好想堅持日日打blog, 但呢d咁既說話我已經講左幾年喇~~hehe......有時連電腦都懶開~所以我msn個space同埋yahoo個blog已被我荒廢了~~
本來想係新年前同班fd去番禺動物園玩(因為無錢去韓國), 順便去廣州行街,雖然新年都要同屋企人返廣州, 但同fd去始終好玩d ma~ 但是結果還是泡湯了 ~不過算了吧~~唯有等大家再得閒的時候吧~但是我想復活節應該都不行了~因為要去世博呀ma~我都唔知到時有無錢去呀~
明天就去海泉灣喇~呢排好似好多地方去咁~不過咁都好既~可以舒緩下我納悶既心情
唔知我今次我呢個blog可以堅持到幾奈呢??
|