milk9987

暱稱: `' '' ,,牙奶*° ..=!]
性別: 女
國家: 香港
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::

2006-10-29
玩眼仔*
><
2006-09-15
/_____\


:: 訪客留言 ::

 

:: 我的好友 ::

 


:: 我的連結 ::

`鍾芷*=!]
`牙妍*=!]
`牙珊*=!]
`牙博*=!]
`表哥*=!]
`美連*=!]
`徐秀*=!]


:: ......... ::





RSS Feed

 

2006 年 6 月 1 日  星期四   晴天
電腦室*

琴晚睇惡作劇之吻睇到2點到"**最尾個2集先話一齊..好吾好DD""

但系真系好笑**一睇到個男仔表白超開心喎""好投入..-33333333-"

個婚禮又好笑喎""男人著[[紛沙]],,女著[[西裝]]**XDD"笑死我..

****************************************************

琴日個FD叫我一齊著3腳骨個DD褲""PK..真系好撚CHEAP""

咁我都有搵過..但系我冇""CHEAP,,CHEAP,,當我系咩啵..**]

之後沖涼冇洗頭..=V="

出個時牙媽睇住我出=]

番到學校搵個FD,,BUT佢吾系到..之後第2個FD行過黎""

[吾知系吾系搵我囉]]..佢揸住本書..又望住我..咁我就同左佢一齊去圖書館喇""

之後番番去,,我番班房做功課**

8:30ESL*代課老師..冇野做,,比我玩電腦""

數學堂..0N9""講左半堂大學DD野..鬼知佢講乜咩..=V-"

ESL*讀書..之後又同老師傾計..""

LUNCH**[報串]喎*]都吾知做咩野,,突然話一個人喎""

之後GRACE[我個FD]話死猩猩DD野..跟住比人報串個人又話比死猩猩知""[其實幫緊既]

之後系到鬧架喎""個死猩猩乜野錯都比佢話到岩既..好撚憎佢依DD野""

個個都覺得死猩猩錯既..""個死猩猩話[[如果佢系吾中2就應該佢話比我知,,吾洗要3-4個人系到話我]]咁""

超..個個吾鋸先幾個話你姐..系你冇人幫姐..收皮吧"*

成日LONG隻手落人地個[博頭]到..系人都吾中2啦..我都比佢LONG過""

超撚黑人憎..

ART去左電腦室整野..**

PE"我地出左出面玩踢波,,BUT吾系足球*

超熱牙,,又焗喎*][個DD熱氣]

踢完番番去,,等左陣..死猩猩同GRACE講野..又同GRACE講粗口喎::

超賤""GRACE系好人系嫁""比人咁話喎""我都吾鋸""

入到去,,好多人都有洗頭..做咁沖個頭""我都有..超爽,,個個系咁嗌*))

CIVICS*我同GRACE去左電腦室*去到以為冇人,,點知原來哩埋左""

XDD,,超好玩牙..熄哂燈**個男仔又系到玩嚇人,,*

之後個老師黎睇我地..開左燈*問我地做咩山燈,,"

AND佢地話好COOL喎..個老師真系好人,,佢冇理..熄番燈比我地,,

個時得4個人,,2男2女""搞笑..

之後有DD聲..我叫佢地開番DD燈先..但乎佢地又吾制,,咁我就郁DD MOUSE 屎..整到佢地開哂.."

BUT我郁左2-3部都冇喇..佢地叫吾好喎::嘰嘰

之後原來系個男仔開左歌**XDD"

過左陣..個男仔嚇我..比佢嚇到..""中途都有3個人黎過""XDD正..

玩得好HAPPY""好似第1次咁HAPPY咋"><"

之後科學"每個人都有部手提電腦""嘻""

個老師教我地系網上面玩DD GAME,,比我地練下點湯青蛙""哇哈哈""

聽日湯青蛙嚕..好恐佈..又核突""=V-"

之後等CALL BUS..條猩猩超串..行過都要啤GRACE""

上到車..我坐1個人位..[最尾]個FD又要過黎同我坐喎=V-""

之後個FD又系到同出面DD人HI喎""[手HI*]

嘰""番到屋企..好悶..睇多次惡作劇之吻DD SHOW..""笑那死我""

睇完睇左一陣DD日記""好悶悶x99999 99"

悶到依家咁早打日記..""平時都10點嫁嘛.."

今次7:34::哈

P.S::仲有11日學咋..吾知依個暑假點過""

                      真系覺得咁快就過1個學期喇**時間過得真快..

日日都咁悶..*咁都可以捱落去喎"*><"

                                又要同DD同學SAY 88喇""

     因為我又要搬喇><""次次都搬..我覺得好慘牙>^<"

              冇一次可以成功咁讀一間學校吾轉**

好想試!!**   

              搬到去個邊希望多DD FD啦..""多過依到多多聲牙""

XDD搬到過去吾知會吾會見到黎猛=V-""住得好近""

         我搬去個到系拉斯維加斯"同佢個到一樣時間""

                  揸車都去到..""

我以家依到..時間吾同..揸車揸3日,,""

                                  話幾近=V-""

 

P.S"依個星期日應該有得打排球..正,,YA,,同幾個都識打排

球既人一齊打..一定好HAPPY**/\/\希望LA

                                                                 刊登時間︰2006-06-02 07:42 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

 

2006 年 5 月 30 日  星期二   晴天
>/\<"

*-星期日**成日系HOME到睇戲*[[惡夢在身邊]]

睇左14集..""睇到過左12點..不過吾記得左幾點嚕..XDD

*-星期一吾洗番學""又系屋企睇戲..""睇埋個幾集[[惡夢在身邊]]

最尾個到系咁搞到我喊牙..哈哈!!*喊左好多..卡卡卡卡卡卡卡卡卡]]]

跟住我就睇[[惡作劇之吻]]有點悶..""不過都OK牙..

之後同左媽媽鬧架..""講埋以前DD野..講牙爸DD野..之類..

講到牙媽都喊牙..佢好耐都冇喊過喇..""真系覺得我好衰牙..仲同佢[[豆]]氣""

我同牙媽一齊大喊..><"SORRY..媽媽

*-今日冇乜野..牙姨(奶奶)生日..冇買野..淨系講左句**HAPPY BIRTHDAY**

之後牙奶奶講左牙媽DD野比我知..話佢[爭]銀行錢牙..死喇..跟本就吾系牙媽[爭]既..

系牙媽個家姐牙..真系慘牙..萬幾蚊牙..."美金牙..點算牙..

系牙..番到屋企我又睇戲喇..[[惡作劇之吻]]好笑..卡卡..笑死我"""

 

 

好吾開心牙..><""

                                                                 刊登時間︰2006-05-31 10:33 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]