 琴晚睇惡作劇之吻睇到2點到"**最尾個2集先話一齊..好吾好DD""
但系真系好笑**一睇到個男仔表白超開心喎""好投入..-33333333-"
個婚禮又好笑喎""男人著[[紛沙]],,女著[[西裝]]**XDD"笑死我..
****************************************************
琴日個FD叫我一齊著3腳骨個DD褲""PK..真系好撚CHEAP""
咁我都有搵過..但系我冇""CHEAP,,CHEAP,,當我系咩啵..**]
之後沖涼冇洗頭..=V="
出個時牙媽睇住我出=]
番到學校搵個FD,,BUT佢吾系到..之後第2個FD行過黎""
[吾知系吾系搵我囉]]..佢揸住本書..又望住我..咁我就同左佢一齊去圖書館喇""
之後番番去,,我番班房做功課**
8:30ESL*代課老師..冇野做,,比我玩電腦""
數學堂..0N9""講左半堂大學DD野..鬼知佢講乜咩..=V-"
ESL*讀書..之後又同老師傾計..""
LUNCH**[報串]喎*]都吾知做咩野,,突然話一個人喎""
之後GRACE[我個FD]話死猩猩DD野..跟住比人報串個人又話比死猩猩知""[其實幫緊既]
之後系到鬧架喎""個死猩猩乜野錯都比佢話到岩既..好撚憎佢依DD野""
個個都覺得死猩猩錯既..""個死猩猩話[[如果佢系吾中2就應該佢話比我知,,吾洗要3-4個人系到話我]]咁""
超..個個吾鋸先幾個話你姐..系你冇人幫姐..收皮吧"*
成日LONG隻手落人地個[博頭]到..系人都吾中2啦..我都比佢LONG過""
超撚黑人憎..
ART去左電腦室整野..**
PE"我地出左出面玩踢波,,BUT吾系足球*
超熱牙,,又焗喎*][個DD熱氣]
踢完番番去,,等左陣..死猩猩同GRACE講野..又同GRACE講粗口喎::
超賤""GRACE系好人系嫁""比人咁話喎""我都吾鋸""
入到去,,好多人都有洗頭..做咁沖個頭""我都有..超爽,,個個系咁嗌*))
CIVICS*我同GRACE去左電腦室*去到以為冇人,,點知原來哩埋左""
XDD,,超好玩牙..熄哂燈**個男仔又系到玩嚇人,,*
之後個老師黎睇我地..開左燈*問我地做咩山燈,,"
AND佢地話好COOL喎..個老師真系好人,,佢冇理..熄番燈比我地,,
個時得4個人,,2男2女""搞笑..
之後有DD聲..我叫佢地開番DD燈先..但乎佢地又吾制,,咁我就郁DD MOUSE 屎..整到佢地開哂.."
BUT我郁左2-3部都冇喇..佢地叫吾好喎::嘰嘰
之後原來系個男仔開左歌**XDD"
過左陣..個男仔嚇我..比佢嚇到..""中途都有3個人黎過""XDD正..
玩得好HAPPY""好似第1次咁HAPPY咋"><"
之後科學"每個人都有部手提電腦""嘻""
個老師教我地系網上面玩DD GAME,,比我地練下點湯青蛙""哇哈哈""
聽日湯青蛙嚕..好恐佈..又核突""=V-"
之後等CALL BUS..條猩猩超串..行過都要啤GRACE""
上到車..我坐1個人位..[最尾]個FD又要過黎同我坐喎=V-""
之後個FD又系到同出面DD人HI喎""[手HI*]
嘰""番到屋企..好悶..睇多次惡作劇之吻DD SHOW..""笑那死我""
睇完睇左一陣DD日記""好悶悶x99999 99"
悶到依家咁早打日記..""平時都10點嫁嘛.."
今次7:34::哈
P.S::仲有11日學咋..吾知依個暑假點過""
真系覺得咁快就過1個學期喇**時間過得真快..
日日都咁悶..*咁都可以捱落去喎"*><"
又要同DD同學SAY 88喇""
因為我又要搬喇><""次次都搬..我覺得好慘牙>^<"
冇一次可以成功咁讀一間學校吾轉**
好想試!!**
搬到去個邊希望多DD FD啦..""多過依到多多聲牙""
XDD搬到過去吾知會吾會見到黎猛=V-""住得好近""
我搬去個到系拉斯維加斯"同佢個到一樣時間""
揸車都去到..""
我以家依到..時間吾同..揸車揸3日,,""
話幾近=V-""
P.S"依個星期日應該有得打排球..正,,YA,,同幾個都識打排
球既人一齊打..一定好HAPPY**/\/\希望LA
|