 起身沖涼整野..*都仲系好眼訓牙..*
番學*8:30去ESL...一去到個老師就叫我出去..”佢要同個老師傾計..”番到去..個老師問我有冇SIGN張紙比佢..吾記得左..
咁我打比牙媽叫佢黎..同埋比錢我跳舞*一打開個銀包..就攞哂佢所有既錢咁..只得$5..系又好快咁攞出..搞到自己好衰咁比佢搞到,,
我攞左$3""又比佢SIGN張野..*
跟住數學堂*佢冇功課..即刻做番..ABCD題..亂圈..*哈哈..另外一樣個老師吾理..我又系冇做..
ESL*做功課..無聊..其實系我吾記得左做過dd咩..
LUNCH*食完去BARTHROOM*
ART*又系99坐..
HEALTH*對NOTE..抄左1DD咋..個老師比一半分我..又自由活動*玩估野..佢地個個都為左我而搵DD 容易既字牙..>3<"
CIVICS*小測*我不用啊*
SCIENCE*行下行下..個FD吾知去左邊..咁我自己落去班房啦..冇人系到..先記番起去圖書館*去到搵資料*突然覺得自己好可憐啊
><"
放學後有跳舞*我系咁打比屋企..打到1次..但系冇人聽..咁我就去搵住我對面屋個個人*問佢可吾可以車我番屋企..佢話可以..咁都好D
**
之後系門口傾計..=="等跳舞..我地第4-5個入到..系到行黎行去..又出又入..未停過牙..**有DD人又打架喎..
見到DD人一對一對..*>3<"
我有2個FD..有一個同緊個男仔一齊嫁喇..第2個女仔..見到..咁佢地系廁所傾計....應該好嬲嫁嘛..但系佢地都好FD仲系..
個男仔仲一齊攬住2個女仔..**都冇嬲過**好識諗牙佢地..**
吾講咁多嚕..**完左之後*跟住對面屋個個人走..番到去*美國佬打比我..話去左接我嫁喇..我以為佢吾知幾點完牙嘛..點知佢一正等
緊我..=="
跟住又吸塵*個美國佬又同我UP經嚕...發現左我介手喇..又叫我吾好咁吾好咁..屌..
玩電腦..覺得冇得睇戲真系好悶..上堂個時仲好掛住王子變青蛙*
[[禾也想有一位好像茼萵的人在禾身邊啊..不管是王子還是青蛙,,禾都會艾你的]]>3<真系好掛住..
|