milk9987

暱稱: `' '' ,,牙奶*° ..=!]
性別: 女
國家: 香港
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::

2006-10-29
玩眼仔*
><
2006-09-15
/_____\


:: 訪客留言 ::

 

:: 我的好友 ::

 


:: 我的連結 ::

`鍾芷*=!]
`牙妍*=!]
`牙珊*=!]
`牙博*=!]
`表哥*=!]
`美連*=!]
`徐秀*=!]


:: ......... ::





RSS Feed

 

2006 年 5 月 2 日  星期二   晴天
好魚皮牙..” 熱情

琴日訓教發夢真系大黑兆牙,,*夢見我同牙媽系hk番緊屋企個時..

佢行第222222條路..見到好多隻狗..**如果dd狗要出黎既話..佢地可以跳出黎既***

咁我就叫牙媽走啦...咁佢就企左系到吾走喎..咁dd狗就出左黎..我就走啦..

跟住又吾知點樣去左間屋企到..有牙姨同佢個仔系到..*我系到等牙媽番黎..等緊都冇番到..

牙姨同我講牙媽死左喎,,跟住我即刻喊牙..><"都吾知黠解會發左依ddddd夢出黎****"""

真系好希望吾會發生囉,,我真系諗過嫁..如果牙媽真死左..邊個去照顧我牙??*真系吾知..

吾再諗喇..真系好突然=="

******************************************************

朝早起身沖涼...*整野..跟住出去等巴士..*等左陣架車系上去..*""

頂牙..有個學生司機..行到超慢喎..*等左十幾分鐘*真系行得超慢..好似吾識渣車咁囉*直路都咁慢..

平時8:00就番到去...""今日8:15先番到去..

跟住8:3000就去ESL*做功課*

數學堂派番個test*90分..=="錯1題..我識嫁..但系搞錯左咋**..

真系吾抵牙..***><"

跟住ESL做堂課*又帶左個新人去食LUNCH*""

LUNCH食完成班去廁所*

ART織手蠅...""好快就織左條..因為之前好細個已經學過了..*”

之後就織dd第2222ddd款**

HEALTH*睇電視..冇乜睇到..系咁玩手蠅""

跟住就CIVICS*好魚天..個老師話就咁睇下邊33333個DD功課做得好..""

跟住叫左我喎==”要出去寫板...*其他人答左dd問題就寫落去個板到..

但系我吾系好識串*個老師叫其他個22222個幫我串dd字.."**

好吾掂...""寫到錯哂咁..好亂..寫個d字都系到諗..."系b定d*=="

跟住就SCIENCS*睇電視..坐就過去個FD到..**最尾比左時間做功課..

跟住CALLLL BUSSSS**老師CALLL左...*但系架車未黎到..*

所以我地就等左陣喇**個個人揸車真系慢到隻龜咁牙..痴痴地..**凸

番到去..ZZZ..睇電視..食飯..傾計..

依家吾可以打咁多喇*因為我上網開始shortx22地喇..""

一時上到一時上吾到..**

所以系咁多LLLLUUUU””

                                                                 刊登時間︰2006-05-03 11:03 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

 

2006 年 5 月 1 日  星期一   晴天
your mom mom*

今日牙媽要考試*得番我同牙姨系屋企*

個鐘響左..但系好吾想起身..

跟住就沖涼..牙姨又起埋身*佢話車我番學喎""

咁我整野啦..*又叫我餵狗..次次都系咁*""

又帶佢地出街**跟住就出喇**番學*

又系咁..冇乜特別..講多都哂氣..**

日日都系咁無聊..health堂...*幾搞野..

佢地系咁講your mom mom*哈..

睇dd電視學番黎..

上到Science*我個櫃裡面有張紙仔..咁諗住攞黎睇啦..

跟住我隔離個個人即刻搶左喎=="超衰..

我叫佢比我睇*佢又話等陣先..最尾都系比左人睇*

系比我地班某一個人嫁..*但系佢超快咁搶左..睇左一兩個未..頂牙..

放學派番dd扮qq相..好樣衰牙..影到超肥喎..><"同個fd交換左張..嘻

上車玩啦*落車見到牙媽架車..都諗到佢番左黎嫁喇*

隻狗又系門口牙媽又系門口*次次牙媽系到一定系到抹野..

咁都好..今日星期一..幫我抹埋..吾洗我抹..呵呵..吾該喎..

跟住帶狗出街之後出左去dd market到..又開逢..嘻..

跟住買左dd野..就番屋企..一路番一路食薯片..正..*""

系咁食..食左成大[桐]4分3到啦..

&than揸手字甲...*嘻*黑白啦緊系..*

跟住牙媽話煮意大利麵食..but我超眼訓.."*去左個sofa到訓..

牙媽系咁叫我吾好訓..but我都冇理佢..***"眼訓就一定要訓嫁喇..冇人可以阻止我訓..

跟住8點十幾分起身..*""玩左陣電腦..跟住又落左去cheese cake..好好味..

跟住上dd低bb網玩低bb game*跟住見夠夠到鐘就打日記喇*

嘻..系咁多嚕..

 

                                                                 刊登時間︰2006-05-02 10:42 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]