milk9987

暱稱: `' '' ,,牙奶*° ..=!]
性別: 女
國家: 香港
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::

2006-10-29
玩眼仔*
><
2006-09-15
/_____\


:: 訪客留言 ::

 

:: 我的好友 ::

 


:: 我的連結 ::

`鍾芷*=!]
`牙妍*=!]
`牙珊*=!]
`牙博*=!]
`表哥*=!]
`美連*=!]
`徐秀*=!]


:: ......... ::





RSS Feed

 

2006 年 4 月 7 日  星期五   晴天
士多啤梨香蕉雪糕*

今日吾洗番學*因為teacher work day*

咁我就7點幾起左身玩電腦""

但系都好悶囉>V<"

食早餐...*傾計...*睇日記...*食朱古力...*食薯片...*紋身**嘻22*無聊.."""

9坐左成日//突然諗起冇帶到D9仔出街*

一落到去..*就見到一大堆"子子"同"了了"喇

非常核突囉..好對吾住佢地..*佢地一定忍左好耐..嘰嘰

咁我就帶佢出去啦*

行左陣..*

佢地3個同一時間柯子喎..*好笑牙..

姐系3個都同1個時間(某)系到..*

嘰嘰../\/\*可愛..我真系想影佢地嫁..但系冇帶出黎MA*

跟住就番去喇..佢地柯完了了自己踩番..又同圍行..

成地下都系了腳印..

所以5點幾就開始打掃..唉!!*=]

掃地..拖地..汁碗*

整完之後..見有D悶..就打左陣排球..."(自己)-3-"

真系悶到抽筋牙**

跟住牙媽番左黎*佢話打士多啤梨香蕉雪糕喎..*

咁我就打啦..*真系漂亮牙..無聊影左幾張相""嘰嘰

食飯..又影左幾張相*炸薯條,,炸雞脾,,濕米**

好味牙..但系好肥>3<"

香蕉*中間個D就系雪糕喇*而個粒野就系士多啤梨喇..

自己整嫁..*呵呵

好味牙><”

很美啊..!!*

薯條*

炸雞脾同一D吾識講既野*

巨型茄汁...*真系巨

 

                                                                 刊登時間︰2006-04-08 10:26 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

 

2006 年 4 月 6 日  星期四   晴天
打排球好hige啵*

琴日冇打日記因為上吾到個板..*

所以冇打到..*

*********************************************

今日7點個鬧鐘響左..*但系我山左繼續zz*

BUT MY MUM 叫我起身..

跟住我就沖涼喇.."

DD水真系正牙..>3<"系咁淋..都吾想走..*嘻22"

好趕牙""

系咁跑黎跑去..*

一開門咋""架巴士已經黎緊喇..""

咁我就跑喇喎..*YA..比我追到牙..*

其實好容易追姐停左系我前面咋MA..系我ON9左DD姐..-3-"

咁番到學校*吾系好記得做過DD嚕*

跟住就ESL喇*第2個老師上..

我地就系到做功課喇..*其實吾系好多人..只系得2個人姐**//

咁住就MATH 啦*今日有考試..識識地..但系冇做2題..

因為個DD系要答英文嫁..所以吾系好識囉..*

考完之後老師比哂半堂時間我地..

咁我地做哂DD功課先啦..*

做完..個個人都走哂出位..*咁我都走埋啦緊系..*

跟住做教個FD做功課喇,,

但系佢都吾知我UP乜..*嘻22系佢蠢姐..-3-

個DD數學容易到屎..淨系用計數機咋MA..*

跟住個老師叫我地番番埋位..*

跟住落堂..ESL*

我地讀NEWSPAPER**

跟住就LUNCH*

個FRIEND帶左薯片同可樂分比我地..

真系好人牙..>3<"

跟住好多人都過黎問佢攞喎..**

BUT佢冇乜杯..所以吾系好多人有囉""

LUNCH完*就ART喇..

又畫畫..依家要加大..

畫個D野要再畫大過佢..

跟住就PE*

換33啦..換完..好多人系出面到等喎..

佢地原來黎BODY CHEAK*

&than..我地吾洗跑圈喎..

咁就做運動LA*

做完打排球*我地有得打..嘻*

打左2場*但系我地已經OUT左嫁喇..我地淨系玩下咋..*

跟住我地系邊邊到打啦..*HIGE到我牙..*

走黎走去咁..-3-"

跟住做CIVICS喇""老師幫我地溫左陣書*

講下講下..諗起我留左對耳環系PE ROOM既LOCKER ROOM到..*-3-"

跟住又有TEST喇..*-3-

我都識識地啦..*但系最尾個D個老師幫左我點兒*

跟住做SCIENCE*玩分組..男一組女一組..*

都冇乜做到野..因為佢地個個都做哂""我又吾識做..*吾系吾識做既*系佢地做哂姐..*

咁盲謂有坐系到傾計啦..我做左D野既..*

整番好個D膠紙*佢地整到亂哂..搵吾到邊到個膠紙口..

咁我就整番喇*口喜*算有做野啦..

跟住做等落堂*""

咁問個FD可吾可以同我去LOCKER ROOM..

因為佢都系跑步訓練個D野..都系去LOCKER ROOM..*

但系佢話要等老師叫先去得*

咁謂有我自己去LA...""

番番ROOM個時..*個FRIEND叫我如果CALL BUS個時就系門口到等佢喎..*

咁我番到ROOM個時..””

個老師叫我地2分鐘後走喎""

因為佢都要走..*

咁我就去左個個FRIEND個ROOM到找她喇..*

跟住就CALL BUS*系LA..

上車落車*番到屋企*PLAY COMPUTER*...

==”悶屎我牙*又系到整個日記板''

激死我..*整左好多野嫁啦*但系個板又無神神吾知D咩話更改個D野啦..*

又要山左個網佢..

SAVE都SAVE吾到牙*--又要整過喇..

跟住牙媽叫我煲定飯先喎...""

咁食飯啦..*食完之後*

佢地要我洗碗..-3-"

咁牙媽又叫我出去幫佢攞番D野先啦*

攞完上左去睇左D野*

跟住個美國佬上黎話佢山左個上網喎*

我問佢點解..佢話我同佢作對之類啦..*

因為串佢*吾系串既..*牙媽話"佢COOK..美國佬整<木台>我冇做野..

所以佢就要我洗碗喇..

咁又未洗碗..

咁我落去洗啦...*洗完就上番去..*

佢又開番比我玩喇..*/\/\好彩姐'''

咁就玩眼仔傾計啦..*

D小發鬼玩作對*<<超

跟住就打日記喇...">3<

好野牙*聽日吾洗番學.."

一朝早起身同fd仔傾計..

哈哈

 

 

                                                                 刊登時間︰2006-04-07 11:12 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]