 琴日冇打日記因為上吾到個板..*
所以冇打到..*
*********************************************
今日7點個鬧鐘響左..*但系我山左繼續zz*
BUT MY MUM 叫我起身..
跟住我就沖涼喇.."
DD水真系正牙..>3<"系咁淋..都吾想走..*嘻22"
好趕牙""
系咁跑黎跑去..*
一開門咋""架巴士已經黎緊喇..""
咁我就跑喇喎..*YA..比我追到牙..*
其實好容易追姐停左系我前面咋MA..系我ON9左DD姐..-3-"
咁番到學校*吾系好記得做過DD嚕*
跟住就ESL喇*第2個老師上..
我地就系到做功課喇..*其實吾系好多人..只系得2個人姐**//
咁住就MATH 啦*今日有考試..識識地..但系冇做2題..
因為個DD系要答英文嫁..所以吾系好識囉..*
考完之後老師比哂半堂時間我地..
咁我地做哂DD功課先啦..*
做完..個個人都走哂出位..*咁我都走埋啦緊系..*
跟住做教個FD做功課喇,,
但系佢都吾知我UP乜..*嘻22系佢蠢姐..-3-
個DD數學容易到屎..淨系用計數機咋MA..*
跟住個老師叫我地番番埋位..*
跟住落堂..ESL*
我地讀NEWSPAPER**
跟住就LUNCH*
個FRIEND帶左薯片同可樂分比我地..
真系好人牙..>3<"
跟住好多人都過黎問佢攞喎..**
BUT佢冇乜杯..所以吾系好多人有囉""
LUNCH完*就ART喇..
又畫畫..依家要加大..
畫個D野要再畫大過佢..
跟住就PE*
換33啦..換完..好多人系出面到等喎..
佢地原來黎BODY CHEAK*
&than..我地吾洗跑圈喎..
咁就做運動LA*
做完打排球*我地有得打..嘻*
打左2場*但系我地已經OUT左嫁喇..我地淨系玩下咋..*
跟住我地系邊邊到打啦..*HIGE到我牙..*
走黎走去咁..-3-"
跟住做CIVICS喇""老師幫我地溫左陣書*
講下講下..諗起我留左對耳環系PE ROOM既LOCKER ROOM到..*-3-"
跟住又有TEST喇..*-3-
我都識識地啦..*但系最尾個D個老師幫左我點兒*
跟住做SCIENCE*玩分組..男一組女一組..*
都冇乜做到野..因為佢地個個都做哂""我又吾識做..*吾系吾識做既*系佢地做哂姐..*
咁盲謂有坐系到傾計啦..我做左D野既..*
整番好個D膠紙*佢地整到亂哂..搵吾到邊到個膠紙口..
咁我就整番喇*口喜*算有做野啦..
跟住做等落堂*""
咁問個FD可吾可以同我去LOCKER ROOM..
因為佢都系跑步訓練個D野..都系去LOCKER ROOM..*
但系佢話要等老師叫先去得*
咁謂有我自己去LA...""
番番ROOM個時..*個FRIEND叫我如果CALL BUS個時就系門口到等佢喎..*
咁我番到ROOM個時..””
個老師叫我地2分鐘後走喎""
因為佢都要走..*
咁我就去左個個FRIEND個ROOM到找她喇..*
跟住就CALL BUS*系LA..
上車落車*番到屋企*PLAY COMPUTER*...
==”悶屎我牙*又系到整個日記板''
激死我..*整左好多野嫁啦*但系個板又無神神吾知D咩話更改個D野啦..*
又要山左個網佢..
SAVE都SAVE吾到牙*--又要整過喇..
跟住牙媽叫我煲定飯先喎...""
咁食飯啦..*食完之後*
佢地要我洗碗..-3-"
咁牙媽又叫我出去幫佢攞番D野先啦*
攞完上左去睇左D野*
跟住個美國佬上黎話佢山左個上網喎*
我問佢點解..佢話我同佢作對之類啦..*
因為串佢*吾系串既..*牙媽話"佢COOK..美國佬整<木台>我冇做野..
所以佢就要我洗碗喇..
咁又未洗碗..
咁我落去洗啦...*洗完就上番去..*
佢又開番比我玩喇..*/\/\好彩姐'''
咁就玩眼仔傾計啦..*
D小發鬼玩作對*<<超
跟住就打日記喇...">3<
好野牙*聽日吾洗番學.."
一朝早起身同fd仔傾計..
哈哈
|