 5日冇玩電腦嚕*琴日有得玩*咁我即刻打日記啦..點知吾知系吾系我傻左..自己山左個網佢*咁我就好冇引啦..
咪就冇打番囉*咁我依家就打喇喎*--
****************************************************************************************
今日遲左起身*咁我就即刻洗頭啦..
又冇乜護髮素啵*咁就濕左個頭搵囉..*=="
沖完抹緊個頭個時聽到架車黎左(姐系上左去)*咁我就加速啦*比我趕到...出到去就有車喇*/\/\好彩..
番左學校住左系到*吾知做咩..''跟住8:30去左ESL*吾記得左做咩...
跟住就數學啦...聽左少少書..但系個DD已經教左嚕...*
落堂.."ESL啦..系咁做功課*DD功課未做哂..抄人個DD...又抄到亂哂喎))==
跟住做科學個DD啦..畫畫..*咁已經夠鐘啦*第2班個dd人黎左..>個老師又系咁同佢地講dd野..*搞到我系咁等佢..*==
跟住lunch*一去到*個老師就即刻過黎同我講你買完lunch就要過去罰喇..*我心諗..你洗吾洗咁尺牙..
但系你吾講我都吾記得左..嘻嘻/\/\*
完左lunch之後*行啦..我個fd叫我比番個筆袋比死猩猩喎*
跟住我啤啤地佢咁..嘻嘻""==吾好意思..但系真系吾想囉,,
跟住ART*好悶牙..每人都要設計3-4既吾知咩牙..我淨系識英文咋..*但系我又吾識串..=="
好似一dd樓咁...但系又吾系樓..吾系好識講囉..*
跟住就pe啦*比番個筆袋個死猩猩..*入去換3*出去個時*個老師比個新locker我..因為..唉!!
(我同個死猩猩鬧架啦..咁我同佢一齊用個locker**咁我依家吾想同佢一齊用個locker啦*咁我就話比老師知啦..咁佢話第2日同
整啦*咁我第2日冇去問佢..*咁科學堂個時..個死猩猩同我講""我個locker比佢用..我攞第2個locker喎..*我好撚吾鋸囉..*咁個時
我throw個dd野走啦..跟住佢又throw我dd 3走喎..咁佢throw左2次..我throw得1次..又系咁橫盲冇理喎..*又講埋哂dd我冇講
過既野..*佢話"我又話我吾系throw佢D野先嫁喇..講過d野又反話"但系我咩都冇講過囉..*跟住我我話依個吾系你locker囉..跟
住佢話我dd野系入面就系佢locker咁喎..屌..點解有dd咁既人系我身邊嫁..佢根本就冇可能系我個fd囉我真系好撚吾鋸*姐系好想
屌佢牙..*頂撚住我條氣牙..woo..咁我依家就有個新locker啦..*個老師又話我吾系學校第1日番..又話個locker吾系我啵..但系個l
ocker系我嫁囉..*個死猩猩根本就冇locker既..我同佢一齊用咋ma*跟住我攞左個新locker啦..入面勁多"陳"牙... .\/.而而..
好吾好運牙依排..><”)跟住我就出去啦..吾洗跑步...*跟住就打排球啦..第1場我地就系邊邊到自己打波..*d人超叻囉..叻到真系
想屎..未試過打排球咁悶,,><*第2場第我地..*個死猩猩開波先..佢吾知開失左定咩啦..*跟住到我啦..我開左成12球..跟住個老師
叫第2個人開波..*因為對面又吾鋸..我又抄哂咁..*跟住就第2個人開波啦..*個個人開左2球..*15:1=="系香港系咁就好啦*一贏
左..佢地好似開心到癲左咁..*吾洗幾耐就打完..=="個老師就叫我地自己玩下啵..*咁就對面開波囉..*系咁上下啦..*個個開心到死..
我就好似好無奈咁..*因為真系好似吾洗打咁..*我地有dd好似比賽咁..打到最尾打決賽咁..哈哈..有dd樣真系好on9..
1隊人有9-10個人..*有dd人打個波黎都冇人接...*系香港6個人都接哂啦..*多人都系咁on9..好玩到死牙..*打完就換3啦**
上civics堂..有小測..*吾系好識..*跟住就sciense啦..系咁油埋d顏色..*跟住就睇tv ..*睇完落堂..等call巴士..*番屋企..*
跟住即刻玩電腦*
點解個電腦冇野好玩既,,好悶咁..*
淨系傾計..系msn ,,icq,,唉.!!玩game,,好鬼悶..><
Dear怪獸:做人開心dd啦,,我都要牙..==”
|