今日牙媽系咁拍99我叫我起身..*好撚憎嫁..訓緊教又叫人起身*7:45..咁早......跟住我就起身沖涼洗頭**跟住就出喇*我帶埋部電腦出去*"諗住出去鋪頭有得玩..*點知玩吾到..><"行行坐坐咁就22個鍾..*"走得*我同牙媽同埋jam哥去食野*食完野走啦..跟住我問牙媽開吾開得車蓬*跟住佢就開左喇..*正...我坐後面..*dd頭髮系咁吹黎吹去..成日癲婆咁-3-”跟住我地又番返鋪頭..因為牙媽洗左dd33系鋪頭..*跟住番去11齊"接"33跟住就走..*跟住我地行公路*dd風超大*我同牙媽系咁話"頭髮比風吹起既感覺"好撚on99*跟住牙媽又問我去吾去睇戲..我話吾想睇都冇野睇..佢話想番去玩電腦咋..我話系牙..=="跟住佢又問我去吾去MALL行下喎...*唉...是但啦..*咁我就買左3件33喇*跟住我行下行下好想飲野..*牙媽見到dd氣水機..問我飲依dd好冇..我話是但啦...跟住入左2蚊入去...禁吾到野出黎*"我隔離個個人又系..入左去冇得出..*就咁就食左2蚊*系香港牙..14蚊嫁..*跟住番屋企..*又話去買野煮Dinner食..*唉...姐系"左"住哂我dd時間玩電腦-3-"買完終於有得番屋企*即刻去開玩電腦*其實都吾知有咩好野既*...悶到死牙..*跟住試左dd33...*"好鬼Cheap*都系香港好好多*跟住傾左陣計...*//77點幾食飯..食完又又傾左陣計*都冇野做..好鬼悶...日日都系咁過*都吾知幾時變自閉婆*好想快dd番香港玩牙>3<"
誰也不想代替我的位置*
刊登時間︰2006-03-13 10:49 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
今日99點到起左身*好彩牙媽冇叫我起身番工姐.. .*呵22...跟住玩電腦*系咁整個日記*.."好叉煩>V<整黎整去都整吾到..//*跟住屋企個個英國佬問我去吾去接dd99仔...*算啦..去囉..都冇野做嫁啦*.."跟住番番屋企..又系冇野做><"跟住訓左陣教*)))zzZZ牙媽番左黎..上黎問我食吾食飯*我吾食..*'訓緊教點想起身嫁..-0-"過多陣起身玩電腦*MSN=="好鬼白痴.. "系咁加人一齊傾計*DD人又吾識啵*99XDDD”””跟住冇野做打日記..><
系美國真無聊*真系好想番香港><"
刊登時間︰2006-03-12 12:33 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]