milk9987

暱稱: `' '' ,,牙奶*° ..=!]
性別: 女
國家: 香港
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::

2006-10-29
玩眼仔*
><
2006-09-15
/_____\


:: 訪客留言 ::

 

:: 我的好友 ::

 


:: 我的連結 ::

`鍾芷*=!]
`牙妍*=!]
`牙珊*=!]
`牙博*=!]
`表哥*=!]
`美連*=!]
`徐秀*=!]


:: ......... ::





RSS Feed

 

2006 年 4 月 16 日  星期日   晴天
(保打)拉斯維加斯*

屌牙..依幾日既夜晚都上吾到網喎*"

一定要打牙..*吾打好似好吾安樂咁..想打都冇得打..有得打個時又輕輕地喎個網*凸..

頭先又打左dd嫁喇..*又吾知我系on尻左定系部機有問題""

自動山左個網佢喎..一定系部機既問題,,,冇可能系我牙..呵x22講多幾次..叫牙媽買過第22部先*"吾知得吾得呢..

**************************************************************************************

星期日個日..起左身挽左陣電腦..

跟住牙媽過黎同我講野喎..成日都系咁..

鬧完架都系佢同我講番野先..=="大女人脾氣..

跟住12點1點到就出左去飲茶..突然覺得好似耐冇坐過車出街嚕.."

吾同左feel..個牙姨問我..系吾系好似好耐冇出過黎呢..""??我話系牙..哈哈..咁我知我諗咩.."

食完之後..去左jason哥屋企..."我地系架車到等牙姨..跟住又去左第2到..=="

我地3個女..去左china town買野飲..好好味牙..珍珠蜜瓜奶..*

跟住買左dd包牙個dd野啦...*又去左jason屋企..我一入到去..隻99就系咁追住我黎嗅**"

因為有屋企個33隻99dd味..系咁追住我嗅..-3-"

跟住佢地就食野..我冇食到..."咁快又食==''

我淨系食左幾塊薯片..跟住同隻99玩左陣*個隻99咬住dd野食..我去搶啦..

咁佢咬住又吾放喎..佢又訓左系到..咁我就轉佢啦..轉轉下..

隻99甩口喎..飛左系sofa到..跟住佢地系到woooo喎.."真系吾好意思添><"

跟住就去睇jason個新屋企幅地..."超xx大牙.."第時有咁多錢就好喇..

跟住睇完又去番jason屋企到坐..系到等..等到6點幾就去機場..

好快牙今次..冇乜人咁..過關個時要[首]身啦""跟住我吾小心整爛左隻手[呃]喎..

我嗌左一聲..個個人問我u ok??"吾方吾ok喇..整爛左..><"

跟住就等搭車過去另1邊啦..*點知牙媽放手..呯一聲..成日旅行袋同我部電腦跌左落地下..

跟住我都冇乜野咁..."牙媽系到爆粗喎..oh shit..咁個牙姨就去汁番啦..個牙姨又話我要渣住喎..=="

我都吾知發生乜野事牙..叫我渣住喎..=="到左另1邊..

跟住就行啦..去左pizza hot到..我食左一個細芝士pizza,,很好味..

跟住就過去坐左陣..等機))開部電腦啦..牙媽問我得吾得..咁我開吾到..因為我是但拎左個電..有1個得有1個吾得既..咁我諗我都系拎

左個吾得個個啦.."

跟住上機..頭等個dd上先啦..姐系牙姨個個..*

跟住到group1-3..咁牙媽個張系group2..咁我就叫佢過去啦..

咁我睇下我個個啦..我個個系group5喎..咁牙媽就同個人講..咁佢就比我同牙媽一齊喇.."好彩姐../\/\"

上機個時..牙姨就比左個甚頭我喇..."哈哈*自備既屋企甚頭,,

跟住整野啦..最中2起機個時..好有速力牙..*

跟住就訓左陣..個空中小姐問牙媽飲咩..牙媽問番我..搞到我醒左..咁我食左dd野..

坐左陣..個牙姨過黎比我坐頭等..*有窗口位坐...好happy牙>3<"又系hand風喎..可以聽套謝講乜..

跟住冇野做..睇下書啦..牙姨過番黎,,叫我坐番過去喎..><"跟住番過去..又系睇下書..

冇乜野做..又訓吾番喎....

差吾多落機..見到出面好靚牙..咁我就影左dd相..超大..超靚..>3<"

過多陣就降落喇..咁就行啦..我一見到ever叔就指住咿a!左一聲,,個牙姨冇啦啦串我咿a喎..=="

佢地一見面就咀咀嚕.."咿......................哈哈..

跟住就去食野啦..好攰牙..dd時間慢左3個鐘頭喎..姐系

(系我屋企個邊既時間就系12點半嫁喇..但系系拉斯維加斯既時間只不過得9點幾..)==”

咁食野啦..吾知食咩好.."牙媽叫左個沙津..*冇乜胃口想食..好眼訓牙因為..

咁牙姨同仔條仔就食好似dd芝士麵..我好想食佢個個囉*跟住牙姨見我望住佢碟野..佢就比左dd我食喇..哈哈

跟住就車下去個吾知邊到..好多野嫁..很靚囉..又影左很多相..

跟住番到屋企即刻屋企..涼都冇沖牙淨系刷牙..真系好qq眼訓又攰..><"

**********************************************************************************

第22天的早上..................>>睇下1篇啦..

                                                                 刊登時間︰2006-04-24 02:26 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

 

2006 年 4 月 15 日  星期六   晴天
又比牙姨發現左..

今日成日番系屋企訓教睇電視..

牙媽個d番左黎..

咁我落去啦..

比個牙姨睇到我隻手..又問我點解,,

我話冇野..

咁個美國佬起左身..

佢諗住同美國佬講..

我叫佢吾好..一講左就大撚獲..

咁佢就要我講比佢知啦..一路行街一路講比佢知..

咁我吾系講哂..又呃下咁..

咁我地差吾多講完..咁系屋企門口到講啦..

一開門個美國佬就話我牙媽系廳到..

吾知佢聽吾聽到喇..><”聽到就麻煩..

聽日就去拉斯維加斯喇..我就系到汁野..汁完我問個牙姨玩吾玩得電腦

個話美國佬已經開番比我..咁我就即刻玩啦..

佢地系到傾計牙..但系吾知講乜喇..

咁個牙姨要我話比牙媽知我玩電腦..

咁比佢知..佢又吾應我..

因為我又同佢鬧架黎..

成撚日都鬧架..煩到西咁..

聽日去嚕..happy../\/\*

                                                                 刊登時間︰2006-04-16 10:54 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]