 琴日同PK嗌架*個牙姨又山左我部電腦*個個都PK*
一路同個PK嗌架個時...個頭痛到爆牙..*好撚吾鋸*
今日7:15自己起身::隻眼腫哂..*@@
牙姨同我講野..我吾理佢..*山左我部電腦仲同我講野,,99地
番學啦..*朝早叫個FD陪我去食早餐*諗住請埋佢飲野..
但系佢地話朝早吾比買野飲喎,,咁都得??*同埋我又攞左10蚊今日..*[吾鋸就系咁嫁喇]
所以就請埋佢..**
咁我就食左個包啦..就番課室喇*
8:30去ESL*冇野做..玩電腦..但系冇野好玩..
跟住我比隻手比個老師睇..琴日有個人抓[選]左我隻手..
跟住佢搵左DD野比我抹*痛痛地..
數學堂..考試""之後溫書..*
ESL又作文...""講家庭*全部都話衰..冇個話好..
跟住LUNCH*食完成班去廁所*
ART好ON9..坐左系到冇野做..*
HEALTH..推左個傷殘人士..*[個FD叫的]
之後睇電視..我超眼訓牙..訓左系到..個FD又篤我..之面個個人又點我..
搞到冇得訓..!!之後CIVICS*有考試但系我吾洗考..
個老師叫我同一個人坐埋一邊睇報紙*
科學堂..*抄NOTE*做功課*
番屋企..訓教..冇電腦玩..*之後7點幾到餵狗..
之後我上房到數錢..400幾..姐系HK2千幾..@@"
牙媽個DD番黎..牙媽又餵多次隻狗..有1隻食左..有2隻冇食..
因為已經食左啦..仲餵喎..**白痴的人系吾識問嫁..
牙姨叫我落去汁枱食飯..冇理佢..
牙媽上理問我食吾食..話[零]頭..
對住你地都冇胃口啦..*
之後牙姨上黎問我野..又問我想吾想開番部電腦*
我點頭..佢話要講野喎..我咪講左想..之後佢開番比我喇//
即刻打日記嚕..好憎佢地牙..凸***
|