 仆街,,又系咁..真系好憎依部電腦牙..凸..又要再打過..淨系打少少牙..
********************************************************************
今日番工*人工$20,,TIP$12::一共32*HK$224""哈哈..好多錢啊@@"
之後買野..整[水果沙拉]..跟住番番工司整..之後就去個個人屋企..*
牙姨系咁傾計..幾悶下..跟住我要牙姨咩我..哈哈影左幾張相..
跟住食蛋糕*之後個個都攞野食走..牙媽同牙姨系咁攞..==吾客氣=]]
之後番屋企..個地下反光..好難睇個地..又有[無]..好恐怖..個地下好似有煙..
跟住我訓左..2個女人系咁講野又..又嘈醒左我..好煩牙佢地..**賤人...\/.
跟住番屋企..買左個磅..磅數驚人牙..吾講啦..廢是嚇親*""
之後打日記..*
POST相..


夾直左DD頭髮*

好肥牙..同埋隻狗仔牙..
哈哈*



佢系咁郁黎郁去牙..**

=V="
我覺得自己好可愛添..XDDDD

淑女XDD
YEAH*
依家吾POST得咁多喇*比牙媽話..*
番埋CM牙..吾該..PLX* |