 一朝早7:4幾到就起身喇..之後沖涼洗頭換3**
一番到去個新娘同佢DD家姐牙..重要人物就系哂到
佢地系到化妝,,梳頭,,10幾到佢地就走喇**佢地1點行禮..BUT我地吾去得""
因為有工做,,之後做左DD野..牙媽幫我梳頭喎=V-""
就放工個時牙媽同我去買鞋..又要買某一DD野..
之後試..超吾中2牙..**= = ""之後睇睇下先知道對鞋系SUPER LOVE 喎""
比錢個時睇24.99""知後減價,,10.xx""好彩..哈哈""[[買左娃娃鞋]]..
買完番番工司***換鞋個DD=]之後2個女人系到渣指甲油..
渣完就走喇""之後食左DD野..我地食韓國餐牙..DD頭菜吾系好食得慣""
&THAN又叫左一碟牛肉N一碟雞..超好味牙..我食左成碗飯""XDD
食完走人..去到個婚禮場個到..攞左野飲..坐埋一邊,,之後DD主角出黎::
又跳左陣舞就上去上面食野喇..等左陣..之後新郎個FD出黎講野,,好笑..""
講完就食喇..""食完新娘同新郎就黎同我影相[[個新娘系HK人,,個新郎就系美國人]]
之後我地就落哂去跳舞喇**DD[叻]仔好笑..系場到圍住系走..""一D都吾怕羞喎**
&THAN我地都跳左DD**好好玩牙..""跳左陣就敬酒**每人有一杯酒**
之後新娘拋花球""拋左去前面個個人到,,""之後個新郎去攞新娘個腳帶""
&THAN個新娘就要拋比DD男人..佢拋左落地下..個叻仔速左過去汁..個司儀話要比第2個人喎""
&THAN接左條腳帶要同接左個花球個個人帶上條腳帶..超好笑喎""帶完佢地2個又要跳番隻舞喎::佢地2個都玩得嫁..好笑
跳完..牙媽牙姨要同新娘個DD影相..咁我放埋杰酒一邊啦**影完之後吾見哂喎杯酒**咿..><”
跟住又跳左陣..""我同牙姨叫牙媽去溝仔""哈''有個男人真系叫左佢同佢人齊跳))""
之後個男人又叫我同,,我話我吾識跳..BUT佢都系咁叫我跳..咁我就跳喇..]]吾系跳慢歌..系跳DD中2做咩既歌..""
我都有跳牙..同個男人玩..""XDD**
咁上下就走喇..11點::走個時問個新娘邊個識打排球**之後佢就指個個人喇**都放心DD..吾會系DD白痴個DD人””
出到去..影左DD相..又到扮PO屎..""影[燈下女郎]..嘻..但系我扮得吾夠姣..""XDD
&個伴娘叫佢地出埋佢..好近..3分鐘到..""之後我地就番屋企喇..我系到講我個頭""話番到去又要洗頭喇""
之後牙媽叫我依家[擦]左個頭先喎""好那多夾..BUT牙媽同牙姨都叫我吾好洗頭喎番到去..=V-""個頭好似個顛雞咁..
噴左好多膠落去=V-""我番到去即刻換3訓教..12點喇::個頭就咁訓喇::XDD
|