 今日牙 姨 叫 我 起 物 ,, 但 系 我 吾 想 起 ,, 系 咁 訓 ,,
到 就 黎 10 點 個 時 ,,就 起 身 沖 涼 ,, 牙 媽 去 左 考 試 ,,
所 以 得 我 同 牙 姨 出 ,,出 到 去 去 左 食 野,, *
食 完 就 去 左 補 習 老 師 個 屋 企,,* 佢 有 隻 金 毛 狗 .. 我 最 中 2 個 種 狗,,>3<
佢 都 教 得 好 好 ,, 但 系 有 DD 容 易 ,, 教 完 就 同 個 老 師 同 埋 隻 狗 一齊 行 番 去 公 司 ,,
幾 近 ,, 行 SHORT CUT ,, 後 山 ,, 下 多 幾 次 話 我 要 自 己 行 喎 ,, 驚 驚 囉 ""
番 到 去 ,, 去 左 食 野 ,, 食 完 落 狗 屎 ,, 企 左 系 門 口 一 陣 ,, 吾 知 點 行 過 去 架 車 到,,
諗 住 去 買 件 雨 嬲 比 個 仔 著 啦 ,, 點 知 一 出 到 去 ,, 佢 已 經 去 左 攞 架 車 ,,=="
之 後 系 架 車 到 訓 左 ,, 好 眼 訓 ,,跟 住 又 話 美 國 佬 揸 電 單 車 ,, 濕 哂 ,, 企 左 系 橋 底 到 等 等 雨 ..
我 地 一 路 行 一 路 睇 ,,真 系 見 到 佢,,*XDD 好 緊 張 咁,,
我 地 冇 停 到 ,, 但 系 打 比 佢 吾 聽 ,,
之 後 我 地 去 左 前 一 個 橋 底 到 等 佢 ,,見 到 佢 行 過 ,, 我 地 就 行 喇 ,,
經 過 佢 我 同 佢 SAY HI...*嘰,,
番 到 屋 企 ,,餵 狗 仔 ,, 之 後 就 玩 電 腦 喇 ,,>3<
|