今朝起身沖涼出..點知出到去..架車冇哂電!!* 搞到出吾到去補習*咁就番番屋企玩電腦* 傾計!!*系咁比文凱亨老昆"凸 點會有可能丫!?*傻下傻下.. 傾左一陣之後牙媽話出去行下.. 行左一陣食左D野..食完就番屋企..* 開機玩電腦*之後又同牙媽玩波子棋!!* 我贏牙媽1次,,呵!/\/\* 之後佢地就番左黎** 傾計..食飯..食完去左買CARD* 寫比個老師..買完番去.. 要寫英文A..*刀諗左一陣.. 寫完就睇下TV*玩下電腦.."
刊登時間︰2006-08-10 11:28 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
今朝起左身就沖涼出喇*去左M記食..真系好黑人憎.. 刀冇乜野好食..*個個刀差吾多咁*妖!!" 食完就去左買野..咁上下就去左補習喇"" 就狗真系好Q** 補完之後去左睇車..睇完就番屋企* 番到去玩左陣GAME BOY..食飯.. 食完飯玩波子棋/\/\*好玩.. 又玩電腦*傾計.. 真系吾知幾時可以依枝煙,,系邊到食..* 哎呀!!
刊登時間︰2006-08-08 11:40 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]