 好耐刀冇打日記嚕..
之前打過但系SD左之後又冇左*
牙媽同牙姨鬧架..系到鬥咀*聽日有得去飲本身"*
但個PK講大話特登吾比我地去..其實我地都吾想去..
咁仲好..*"
琴日買左塊晶片整快左部電腦*
好那貴牙,,"120到..*
今日吾洗番補習..琴日番左..所以今日起身就玩電腦*{尋求}
因為琴日攞部電腦去整個時..比人LOCK左禁打字既BOX..
個時又系倉頡喎..又吾打..識得打DD*
之後禁下禁下改番速成..但個BOX就整吾到..
整到之後去左飲茶..飲完就去買野..
我系到夾蟹*個牙叔又郁田雞個[該]*
搞到D田雞郁..嚇死我牙..!!
買完就去接仔""--- 番屋企..
串條仔..BECAUSE條仔好自私..特登吾比佢食野..*
---- 食飯..食完玩電腦..*"
|