今朝12點50先起身..起身玩左陣電腦.. 之後同牙媽行過去買M巾同紙巾* 買完番屋企*玩電腦*玩GAME BOY ..* 食野..*"條仔流鼻血..流左2滴系我部電腦到..1滴系電腦前面..-V-" 好彩抹到姐..*真系覺得條仔好那煩.. 人食乜佢食乜`系咁問我攞*"煩撚死*!! 牙媽又迫我洗衫!!.. 之後吾知幾點食飯..食完又系咁*"玩電腦.. 個O靚仔吾行訓..我同個大仔系到拖佢*佢又ON99喊喎*: 拖到去佢間房見到隻蜘蛛*"吾敢殺佢牙..* 之後見到包煙..攞左枝..*嘻嘻.." 吾知幾時有得食..--" 之後又繼續玩電腦..好那無聊.. 又接衫!!*玩電腦 .. .. . .. . . .. . .
刊登時間︰2006-08-07 12:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
今日11點到起左身..起身之後玩電腦.. 牙媽系咁叫我地出..但系我勁吾想出.. 講幾講就出左..本身就咁話去M記食野..食完就番屋企.. 點知又話行埋MALL*行到6點到就番屋企"* 番到去就即刻玩電腦*" 系到傾計..冇野做又睇戲..=V="
今日行到腳痛.*"超想買多對ALL STAR* 今日又流鼻血..頂
刊登時間︰2006-08-06 12:47 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]