 琴晚山機個時,,12點到,,溫左1個鐘的科學,,*
今日我起身沖涼洗頭個DD啦,,*一落到去,,
架車就行過左,,之後就系咁比牙媽鬧,,*鬧我成日都MISS左架BUS,,
但系我一句都冇出聲,,吾多想同佢嗌,,佢屈左我的,,*不過算*
系架車,,佢講左幾句,,都系冇理,,我系到溫書..*
番到去,,等左陣,,去左ART,,做埋個EXAM PROJECT,,點都做吾哂..*
有TV睇,,冇乜點睇...系咁做個PROJECT,,得4個人系個到,,得我一個女仔..-3-"
之後去左SCIENCE*又去左買LUNCH,,請個FD,,BECAUSE佢冇帶錢,,
買完番番個班房食..佢地聽我D中文歌喎..*低低地..
考試個陣做得好快..*好HAPPY,,識好多..但系可能做得快得渣..
做完個時睇番D答案,,錯左幾條..有D我都識嫁..唉!!!!*
我系全班個個最快嫁,,!!!嘰嘰,,勁呢..XDD
考完玩下啤牌,,*玩玩下又冇玩,,
之後個FD話要去廁所,,我話要影番張相先去..
之後就影左喇*去到廁所,,佢地就CALL BUS,,佢地2個就一枝箭咁走左,,因為佢避緊人,,=33="
好無奈又好傷心,,冇HUGS><"一句掰掰都冇同我講牙..PK牙佢地2個,,
行到去樓梯口,,個個都喊哂口,,挀到我都好想喊..因為我都要搬了,,><"媽媽.."
上番去,,等左陣,,CALL我地架BUS*番到去..玩電腦..今日早放..*同埋今日系最後一日,,正
番到去,,睇左陣野,,又同人傾計..玩眼仔..*
玩左成日,,7點幾8點到,,牙媽番黎..我煮麵食!!!*XDD
食完番番上黎,,冇野做,,睇下野..又打日記..
PS::星期一就要補習嚕,,希望真系補到啦..
又再次吾抵得喇..我幾時先可以番番HK牙??*
LAST DAY OF SCHOOL...*SO SAD><"
|