講真.......其實放假都唔係幾好......覺得個人有d頹廢.......今日又12點先起身.........因為我呀媽煮左野食......所以我逼住要起身食野.........食完野.........咪又係玩下電腦咁囉.........叫"郁停"sd左d歌比我聽...........之後尖頭打黎.....話要練波....好開心........因為好耐未踢過波........咁我玩多陣電腦等夠鐘就執野落去lu.............行到去巴士站先四點.........仲有半個鐘.........咁我見冇巴士..........就決定行去九龍灣.....當熱身都好呀!! .....但係真係好熱....成20度......唉.......o係行緊ge途中......我一路行一路望住地下一路諗緊野......無啦啦有嫁車駛出黎wo~~好彩佢停得快....又或者係因為佢駛得慢所以先停得切..........如果唔係真係比佢車死 =="..咁就再見唔到大家 ><........行到過去......換完3........呀"低B"話同我、尖頭同陳嘉X鬥跑......跑左兩個圈.......我跑得最快...kaka~贏左B grade ge"低b"............今次比賽.....踢左個"1331"陣式........以後都係咁踢......我開頭做"左中堅"......踢得好白痴........唔知點解.........總之就不在狀態啦......原來我d傷風真係未好返~頂!! 咁之後又踢上一格打左閘.........都係差唔多啦......韋建樂超搞gag..........又咩後腳面傳球.......仲有"凌空倒後解圍"......仲之就超勁.........不過我地12個打佢地7個.....都係輸.....林浩陽太勁lu.........扭晒後防咁多個.........仲有球射死角.....
踢完就返屋企.......我搭緊車打比我呀媽.....我問佢o係邊.....佢就話(o係屋企囉~我唔出黎嫁啦......."~咁佢咁講.....我就返屋企啦......點知我一返到去....佢就話(我地落去買野啦~~).....頂.....頭先先話唔出去.....我一返黎又叫我落去.........咁就落左去食野.....之後行左好耐.....佢睇野睇左好耐...但係睇完又唔買野bo.......行到去三聯.......睇左本《死前要做的99件事》.....我想叫佢買比我....佢又話新年買d咁ge書做嘜.......咁就走囉.........跟住又要去惠康買野......唉......真係慘......佢次次去都買勁多野......好似真係覺得自己d錢多得滯..........返到屋企.....都係咁嫁啦...........不過隻腳唔係好行到..........好似大腿內側扭傷左........又抽筋.....死得............ |