今朝6點20起身........即係彈起身......刷牙洗面......>>跟住整好d野...........出門口.....落到街岩岩好搭到班車........但係又唔見肥馮.......次次都話同我一齊搭車.....但係次次都見唔到佢 ==" 返到去.....見到隻好大ge老鼠......
RS 訓覺
數學就無訓~~要聽書
歷史~問書......之後都係聽書~~
英文對2頁作業~~then派張成績表""全級12~平均分70.4~~下學期要發力呀!! pokka竟然考13~~好恐怖!
跟住就小息啦!! 咁我仲o係課室~~之後劉麗芝講完一大輪野~諗住走~~跟住佢見到我...就同我講" 呀jefrrey~其實你d英文作文唔錯......無嘜問題...." up左好多廢話.....其實想叫我認真作好d作文......我就同佢講 "下?我亂咁作嫁!!" 咁佢就話 "我就係知你亂咁作~~所以你肯努力一定會作得好好" 都唔知點解佢話我作得好.....同埋我都唔諗住作好d英作嫁啦.......英文咁難......都係專心作好d中文作文先得.....咁就天下無敵啦!!
音樂.....吹笛....唱完......唉.....又比曾sir玩....比佢叫左出去唱歌......>跟住佢就叫左d人出去寫黑板......寶農出到去唔識寫個"G"字~寫左個爭一劃ge "G"字~笑死我xPPPPPP
lunch.......去左食碗$18 ge 公仔麵~~送多杯可樂~~仲有3/4杯雪碧飲~~跟住就去左"7-11食香口膠"~~跟住就去打千秋......
中文~~又教課文~~仲有默書....應該都唔會錯好多ge##
放學~本來要練波~但係o係學校練~!~係完全唔好玩~~所以唔去lu!!睇左佢地頂頭搥~睇到四點就走lu...........真係好彩無去∼∼又玩埋D無聊野
返到屋企"做"數作~~好快好快就做完啦! |