★ niu nai 日記
b
milky617
暱稱: 牛奶
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
星期五
星期一
星期日
問卷
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
2006 年 2 月 19 日  星期日   晴天


星期日 分類: 未分類

今日踢第二場學界.......超搞笑!! 想知點解?一陣話比你聽.........咁同班人去完KFC食早餐之後落雨....咁就夾份搭的士啦......去到.....擺晒d野落locker......點知勁多locker壞晒.......鎖完開唔返.....我o個個就係囉....之後就出去熱身喇.......踢左陣波......就黎開波啦.....跟住肥奎叫晒我地過黎同我地講.........話人地無帶學界証.......所以當自動棄權....即係話我地唔駛打已經贏左~有3分~兼且當我地3:0贏.....我地勁開心!! 不過都要開波~~當友誼賽咁踢.......等左陣.....個球証唔做野......就搵對方個教練做住球証先.........人地隊波都幾勁嫁.........加上落雨......我係完全唔知自己踢咩囉.......不過我handball左3次~~都無吹我~~之後顏曉仲入波呀.........但係比人追返球..........半場......就比人換左出去.......因為今場肥奎話個個都有得踢.........之後下半場好多副選落左場就比人入多3粒.........聽到肥奎講話帶左8、9年足球隊都未見過人無帶學界証~~今次仲要係D.1~~今次我地雖然係輸左1:4......但係我地係贏3:0嫁~~記住啦~係贏嫁~kakaka.........勁開心呀........咁就贏左啦....其實如果黎場照踢.....我地一早輸左嫁啦...總之只要下兩場贏埋就好大機會出線啦!!

踢完就返返更衣室換3~~咁我個locker開唔到...就叫左個職員黎開啦~~~開頭佢要我寫返個名同手提上去. .......幫我開左個locker就叫我比個証件佢睇~~我拎左個學生証比佢睇.........佢無啦啦話我寫個電話同張証唔同wo~~都白痴嫁.......我張學生証都無寫電話上去.......佢就話我個電話錯......之後去食麥當當~~~



2006 年 2 月 17 日  星期五   晴天


星期五 分類: 未分類

而家早左訓呀~~以前就1點先訓.....而家11點幾就訓lu.......訓多幾個鐘...所以可以早d起身囉.....早10分鐘~~kaka.......

今朝落左去OK買早餐......之後就行返去.....今日凍返好多...唔似噚日咁~~返到去.....小肥問我有咩功課....咁我本來話無/.......但係記返起中默要簽.........點知佢無簽到.....我就叫佢"欠左佢算啦"~~咁保持左開學咁耐都未"欠交過"ge小肥就梗係死都唔肯啦.......之後就......最後又唔駛欠囉......VA......即堂要交畫/.......諗住做唔切/.....但係我求求其其起完稿....跟住游埋顏色....好快就畫完lu.....可以即堂交.....唔駛返屋企先畫,..........畫完就同郁停傾計~英文....普通話....好悶.......小息跟住ILU......唉....又要present....不過今次好準時就走得囉~~~lunch>>去左華生買飯......我地行去坪石個藍球場度食......食左盒無味ge咖哩吉豬......d咖哩真係一d味都無~~之後佢地打藍球/......我唔識打就睇囉.....唉..某個人發嬲........之後就返去,,,,見到鄭敏....以為佢又唔返~~點知lunch time先返黎....都唔知佢做咩ge~,,上埋最後兩堂maths......我諗住聽佢講書///點知佢講d野原來我噚日補習已經講過.,.....咁我就做晒本數學作業啦~~之後就.....周圍望下....同人傾下計....因為有好多人借左我本詞匯黎做.........放學lu.......同寶龍and曉鳴去左程程屋企玩winning~~玩玩下先記得無拎中文書.......因為星期一要背默//....咁就問程程借黎抄晒個課文........仲有~~英文個"unseen"範圍.....7點就返去lu~~~



2006 年 2 月 16 日  星期四   晴天


星期四 分類: 未分類

今日上堂......悶爆囉~~d時間好難先過到........唔知點解而家返學好似越黎越悶啦.....唉.........

放學去踢友誼賽...對官塘瑪利諾..讀書就叻ge....踢波就唔掂囉我覺得.....我地d後衛狂裝佢地越位....佢地班人都唔識走返出黎~~不過失第一球就關我事啦........人地o係左邊帶個波入黎.......本來keeper可以接到嫁.....但係我又諗住走過去清左佢.....點知同keeper撞埋一齊...人地囉到個波就射空龍入左lu.........唉....對唔住呀!! 不過之後混亂之中我地追返球......混亂到唔知邊個入///.....最搞笑係黎場友誼賽分三節黎踢...每節有25分鐘~~我踢左最頭同最尾o個節囉.........和1:1~~唉....不過..如果我比個波湯禮賢接我諗我地係會贏囉.......sorry呀!!