而家早左訓呀~~以前就1點先訓.....而家11點幾就訓lu.......訓多幾個鐘...所以可以早d起身囉.....早10分鐘~~kaka.......
今朝落左去OK買早餐......之後就行返去.....今日凍返好多...唔似噚日咁~~返到去.....小肥問我有咩功課....咁我本來話無/.......但係記返起中默要簽.........點知佢無簽到.....我就叫佢"欠左佢算啦"~~咁保持左開學咁耐都未"欠交過"ge小肥就梗係死都唔肯啦.......之後就......最後又唔駛欠囉......VA......即堂要交畫/.......諗住做唔切/.....但係我求求其其起完稿....跟住游埋顏色....好快就畫完lu.....可以即堂交.....唔駛返屋企先畫,..........畫完就同郁停傾計~英文....普通話....好悶.......小息跟住ILU......唉....又要present....不過今次好準時就走得囉~~~lunch>>去左華生買飯......我地行去坪石個藍球場度食......食左盒無味ge咖哩吉豬......d咖哩真係一d味都無~~之後佢地打藍球/......我唔識打就睇囉.....唉..某個人發嬲........之後就返去,,,,見到鄭敏....以為佢又唔返~~點知lunch time先返黎....都唔知佢做咩ge~,,上埋最後兩堂maths......我諗住聽佢講書///點知佢講d野原來我噚日補習已經講過.,.....咁我就做晒本數學作業啦~~之後就.....周圍望下....同人傾下計....因為有好多人借左我本詞匯黎做.........放學lu.......同寶龍and曉鳴去左程程屋企玩winning~~玩玩下先記得無拎中文書.......因為星期一要背默//....咁就問程程借黎抄晒個課文........仲有~~英文個"unseen"範圍.....7點就返去lu~~~ |