★ niu nai 日記
b
milky617
暱稱: 牛奶
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
星期五
星期一
星期日
問卷
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
2006 年 3 月 3 日  星期五   晴天


星期五 分類: 未分類

唔知點解呢........黎個禮拜好似過得特別慢咁~~但係好開心囉!!!

好啦.........今日上中史.........岩岩教左d元朝人"圈佔土地"......上上下堂......sm同許癖邁爭位坐......跟住坐佢隔離d人望住佢地啦.......之後鄧飛就問佢地咩事......我咪話"佢(sm)想圈佔土地呀!!"......成班人即刻狂笑.....xPPPP....黎d咪叫做"活學活用"囉!!

之後小息啦......科學堂......又係咁啦.....教下書又做下實驗.....咁有個實驗係倒d抗酸劑.....張sir用張白紙包住d抗酸劑.....咁做完實驗.......我行去佢面前問佢"張紙係咪唔要嫁?".....佢就話>>"係呀~你做完可以丟左張紙佢..."....我咪即刻串返佢......"下...要環保wo......咁就丟左佢?".......佢個樣.....都幾無奈下.....跟住咪補獲叫我地拎返張紙出去囉~仲話"因為同學話要環保...."~救左8張紙....真係開心~~~!!

lunch......IS遲左少少放.......去完買飯.........即刻上返去食飯啦!!.....食完...就要中文評估......無得睇班際決賽...份卷ok啦......我係唔係好識d閱讀理解.......其他都做到......測完1:30.....又跑落去睇波.......見到湯禮賢呀......我問佢幾多比幾....佢話"4:0"......灰左.......4D vs 3A wo......4:0都得ge......之後睇下睇下又去到6:2.......咁就贏左lu...最終都係贏四球...希望今年班際2A會入到決賽啦!!!.........

之後上中文........o個個咩上海黎ge"余老師"黎睇堂.........佢讚完miss鍾專業都算啦~~最出奇ge係.........佢話....鄭敏黎位同學好勁..........好留心......仲有好多野.......成班o左嘴.......佢都傻嫁.....竟然讚佢.......世界變啦.........唉...........

放學.........去睇"怪誕屍新娘"......好悶......不過好彩好快做完.......4:30就走得......

星期日踢學界啦~~~黎場好緊要嫁.........贏左就好大機會出到線.....但係輸左就....唉.....所以點都要贏呀!!!



2006 年 3 月 2 日  星期四   晴天


星期四 分類: 未分類

好耐冇打日記lu.......因為lee排個人好支力........所以唔想打~~

好啦........今日......唉.......行返去.....超凍...諗住搭車又無散銀~~迫住要行路~~返到去......食早餐.........上去擺書包先.....見到湯禮賢o係201門口.........原來佢噚日練完波同我執返隻錶呀.........仲以為永遠都見唔返佢呀!!!...........thxxxxxxxxxx......真係抵曾sir讚你"精靈"過我...XDDD.....好啦.......跟住冇去到當值......落左去買水飲.....又聽到陳太叫我個學號wo.......原來囉獎呀~~eng-class..........但係......其他人囉o個d獎都有書卷....係得我黎個獎無書卷..........之後上堂.........到左PE........今次去左坪石上........個球場好大呀!! 我入左球呀........罰球.....死角入tim........之後輸下又贏下咁啦...入返場又出下場咁啦.....最慘係有場.....比小肥企左o係度撞入左........就...輸左啦!!!......lunch..........睇波......放學去踢波.....無野做呀嗎..........踢到4點幾就走.......之後補習.........而家要溫書啦~~聽日測中文評估.......要高分過d成日串我ge人!!!!!!!!!!!!!



2006 年 2 月 24 日  星期五   晴天


星期五 分類: 未分類

今朝返到去...........勁肚餓.....食左個淨麵.....即刻飽晒!! 之後一路hea.........hea到打鐘上去........行緊樓梯.....又見到marco跟住我.....係咁o係度叫我/........跟住入到課室擺書包.......見到某人本野..........真係慘!! 當值時......曾sir上到黎......又叫我~~"你梳返好個頭先!".........都話我唔係無梳頭呀!!! 跟住上堂啦.........到左音樂.....曾sir又叫人唱笛..........跟住又叫到我wo~`~我同佢講"你話上次唔叫我ge!"........之後佢話今次唔叫住.......下次先wo~~唉......成日都要叫我......都唔知咩事.......中文堂.....我篇作文又做左佳作啦!! 幾勁呀.........kakakaaaaaaa.........lunch先好笑~~同大舊、程程、小肥三個去食A餐........倒瀉左大舊杯野飲.......搞到佢下半身同隻腳濕晒~~(唔好諗錯野呀!!)......跟住我又唔小心倒左d湯落佢隻鞋度........食完.......程程去左買"暖蛋"食.....仲有用隻"左手"打人.......係咁講錯野.........好彩唔係我姐!! 咁去左打千秋.........我第一次認真咁玩...........好高呀^^^ 跟住project learing.........細余話今次我地做得好好..................放學去旺角.........練波..........練完波......同肥奎一齊入左OK......跟住我地見到肥奎搭的士走............就問佢去邊........佢話去學校~~咁順路.....即刻上車!!! 真係好.......咁就慳返d車錢~~~~最好彩係我上車上得快......因為尖頭慢左一步咁多就上唔到車啦....xDDD