[ 情感只求-盡興' ?!! ]
-- --- --- -- - 【:: I LOVE YOU ..】
NOT BECAUSE OF WHO YOU ARE, &
BUT BECAUSE OF WHO I AM 
WHEN I AM WIF YOU*
millerKINg
暱稱: 蝦子餅
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
x.o.x.o 殺蟲水 (XOXO425)
' MANTEK -* (MaNTeK)
|)﹡ღ❤死丁頁...昌♏ ... (fatcheongfc)
'`ka!n (LOUKAIN)
- - -C y`♥ (suki_1230)
:..。YoKO ஜღ i... (yoko9420)
蟲蟲 (LoVeTTK)
金金"=] (QQYOYO)
J.S.K (JSK)
`♥福爾漏see (askask)
少南 (ws03056679)
SUTLENG* (SUTLENG87)
笨乂小東 (jkgame)
德力 (lamtaklek)
Lavender-Alan (Alan530)
♥ Ms.Md '* (viva1991331)
wailun (wailun_123)
` 大笨象;. (BONBON903118)
tongಇ傻妹子 (tong415)
♥b02 (BowieOmygod3)
最近訪客
最近沒有訪客
My MuSiC=]


MusicPlaylist
MySpace Playlist at MixPod.com

 
2009 年 7 月 6 日  星期一   晴天


2009-7-*6 鬱悶 

今日學校遲到__好彩唔洗記姐...

Y,,我部個電話個中係7點WO>.

咁早,,米玩兩手先LO(電腦)..

以>>>>>部腦係8點幾GE...睇真D,原來係部PHOne顯示錯野,,,

就炸炸林擦牙!@ 洗面$%出門口啦...thEN飛車反泥,,,,,[[培華{{{

悶直丫...足足兩堂係都頹丫•︵•

!!!!!!!唉~~挨完,就反屋企訓大教...

訓訓訓,,,,訓到6點幾先起身,,,跟住就番工。•

出生時候:2009-07-07 12:49 AM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 
2009 年 7 月 5 日  星期日   雨天


友義四海皆兄弟 開心 

金日好早共左起身 ↑↑

8點幾都唔知做咩好啦.....

                                   雖然今日出C係11點集合,,,

但自己冇咩做就返左會,,,準備一陣出c GE用品...

整整整,,,成日都8下出面有冇雨落哦””

Because今日係出珠海斗門 拜 訪 {{斗門羅梁]]

我上一年都有去嫁,,,不個唔係幫友義,,,,lo

今年話哂都係自己個會出wO,,,點到有落力D ge

記得上一年又係落水天,,,而今日有係....真係咁邪嗎???

開頭都係好好地ge.....1準備出發就sa sa聲雨水---""好彩係落一陣姐..

 

見到細雨,,,,成班兄弟就○→→→→→●沖牙∼!

                                                                                 揮軍北上..kAka

 

 ~~~~~~~搭左成個中頭車__終於到啦,,,,,今年ge氣氛比上一年好好多...

,而我地友義d兄弟都超有勢 ____同佢地會(斗門羅梁)會左c啦,,,我地玩野啦,,,,

 

 

就上山摘荔枝......唉,,,好多都得個吉....

金年d荔枝好多都比人摘q哂,,,,,好在@@!!

我系一個周山跑ge boy仔____比我搵到超多na..兄弟多謝我先啦HOHo

摘完得食mun丫.(大6出餸出得勁快┬趕收工啊...+=。。

ok哂有坐成個中ge車程.,..then搬野反會,反到去都10時掛

整好哂,,歸家,,,xyz有落大雨<><   O嘴

 

 

出發&食飯時,,同D兄弟影GE相

 

 

 

                                                             領軍人物是我也;                                                                                 

出生時候:2009-07-05 11:01 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 
2009 年 7 月 4 日  星期六   雨天


好友 愉快 

今日10點左右起身0..^..0

同啊華出去大6 cuT HAIR__講起佢(我地都識左12年啦.__

_時間真係過得咁快~~├剪完就去食MUN MUN...

飽飽就就為共LO>...難得出泥一次.。。_

Then買左兩只碟返會煲......................................睇5點左右..

下午茶,,,,照舊__凍茶一杯"''<哈哈

 

 

﹖︿之後就歸家,,,悶悶悶..*n次

到左9點_  1位好友(厦門個位]]]]去我home 到囉相,,..

佢泥我到整野,,__同傾計啦,,,,,到左11點就去左關閘間小泉居wo....

大家一路食一路傾,,,,都講起好多問題

 

 

上述兩位好友都超個7年GE時間,,,,真係難得嫁,,,

識朋友唔難,,,,但係識一個起個5年以上就靠自己同朋友間的信任

哈哈==自己讚自己§→我有好多朋友都識左10幾年啦......最內個位都有20年

 

(厦門讀書個位)

 

 

 

 

 

 

 

X2推介__黑椒豬肘骨飯....

 

出生時候:2009-07-05 01:32 AM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]