| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 7 月 6 日 星期一  |
2009-7-*6  | | 今日學校遲到__好彩唔洗記姐...
Y,,我部個電話個中係7點WO>.
咁早,,米玩兩手先LO(電腦)..
以>>>>>部腦係8點幾GE...睇真D,原來係部PHOne顯示錯野,,,
就炸炸林擦牙!@ 洗面$%出門口啦...thEN飛車反泥,,,,,[[培華{{{
悶直丫...足足兩堂係都頹丫•︵•
!!!!!!!唉~~挨完,就反屋企訓大教...
訓訓訓,,,,訓到6點幾先起身,,,跟住就番工。•
| | 出生時候:2009-07-07 12:49 AM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 7 月 5 日 星期日  |
友義四海皆兄弟  | | 金日好早共左起身 ↑↑
8點幾都唔知做咩好啦.....
雖然今日出C係11點集合,,,
但自己冇咩做就返左會,,,準備一陣出c GE用品...
整整整,,,成日都8下出面有冇雨落哦””
Because今日係出珠海斗門 拜 訪 {{斗門羅梁]]
我上一年都有去嫁,,,不個唔係幫友義,,,,lo
今年話哂都係自己個會出wO,,,點到有落力D ge
記得上一年又係落水天,,,而今日有係....真係咁邪嗎???
開頭都係好好地ge.....1準備出發就sa sa聲雨水---""好彩係落一陣姐..
見到細雨,,,,成班兄弟就○→→→→→●沖牙∼!
揮軍北上..kAka
~~~~~~~搭左成個中頭車__終於到啦,,,,,今年ge氣氛比上一年好好多...
,而我地友義d兄弟都超有勢 ____同佢地會(斗門羅梁)會左c啦,,,我地玩野啦,,,,
就上山摘荔枝......唉,,,好多都得個吉....
金年d荔枝好多都比人摘q哂,,,,,好在@@!!
我系一個周山跑ge boy仔____比我搵到超多na..兄弟多謝我先啦HOHo
摘完得食mun丫.(大6出餸出得勁快┬趕收工啊...+=。。
ok哂有坐成個中ge車程.,..then搬野反會,反到去都10時掛
整好哂,,歸家,,,xyz有落大雨<>< O嘴
出發&食飯時,,同D兄弟影GE相
 
領軍人物是我也;

| | 出生時候:2009-07-05 11:01 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 7 月 4 日 星期六  |
好友  | | 今日10點左右起身0..^..0
同啊華出去大6 cuT HAIR__講起佢(我地都識左12年啦.__
_時間真係過得咁快~~├剪完就去食MUN MUN...
飽飽就就為共LO>...難得出泥一次.。。_
Then買左兩只碟返會煲......................................睇5點左右..
下午茶,,,,照舊__凍茶一杯"''<哈哈
﹖︿之後就歸家,,,悶悶悶..*n次
到左9點_ 1位好友(厦門個位]]]]去我home 到囉相,,..
佢泥我到整野,,__同傾計啦,,,,,到左11點就去左關閘間小泉居wo....
大家一路食一路傾,,,,都講起好多問題
上述兩位好友都超個7年GE時間,,,,真係難得嫁,,,
識朋友唔難,,,,但係識一個起個5年以上就靠自己同朋友間的信任
哈哈==自己讚自己§→我有好多朋友都識左10幾年啦......最內個位都有20年
(厦門讀書個位)

X2推介__黑椒豬肘骨飯.... 
| | 出生時候:2009-07-05 01:32 AM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 30 | »
|