| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 4 月 14 日 星期一  |
| 第一次 | | 每個人凡是都有第1次
琴日買左對新跑鞋_--金日第次1著住佢Run""
戈feeL唔錯,,..仲有----____
金日第一次跑橋(嘉樂庇雅大橋).....
跑兩程&**1來1回||\開頭好正嫁
不戈跑到橋中段就好辛苦...頂唔順咁ge款!~!
好采唔怕熱-*/-唔係仲死
buT點都要掙埋佢..唔通仲慢慢行咩???
趕住放學家麻KekE%#^嘩∼∼
跑完之後,,成日死左咁>:<散哂
| | 出生時候:2008-04-14 10:42 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 悶悶悶 | | 金日星K日..應該好多地方去家麻??/
點知我唔係.....
係屋企訓足成日...POST塵啦
...E+有冇開工>>,,都唔知自己做咩好
成日係HOMe悶 lo
冇計嫁啦.....對住部腦有冇野做
禁米唯有訓教LO | | 出生時候:2008-04-13 10:09 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 個天*反野 | | (補_)
琴日悶到抽筋....成日都係屋k""嘔""塵。。
悶米訓教lo....林住養好精神夜晚去踢波
pM:8:30左右Na玩哂3嫁啦
林住出門口..點G戈天反野.<<<"
落雨WO...嘩}}]個時真係想爆粗.
真係[[踢波先泥落雨,,,唔*通連戈天都唔中意我地&^]]
冇哂引...1個禮拜先得一之>"<  | | 出生時候:2008-04-13 10:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | ... | 30 | »
|