[ 情感只求-盡興' ?!! ]
-- --- --- -- - 【:: I LOVE YOU ..】
NOT BECAUSE OF WHO YOU ARE, &
BUT BECAUSE OF WHO I AM 
WHEN I AM WIF YOU*
millerKINg
暱稱: 蝦子餅
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
蟲蟲 (LoVeTTK)
少南 (ws03056679)
kaiwai_壞人(ryan) (as3496195)
cheer (Mrscheer)
Sutieng (IENG812)
* MiSs.yiki_. (yiki_542)
Karie hoi (IcUuu)
x.o.x.o 殺蟲水 (XOXO425)
wailun (wailun_123)
德力 (lamtaklek)
One. (onejai)
L (ling66422643)
- Fancy' (FancyChio)
SUTLENG* (SUTLENG87)
♥Bfish2 ♥ (fishlovechon)
` 檸檬晴☻ (lemoncheng)
° `'"[﹏Tammy|... (ce322)
`♥福爾漏see (askask)
- - -C y`♥ (suki_1230)
♥b02 (BowieOmygod3)
最近訪客
最近沒有訪客
My MuSiC=]


MusicPlaylist
MySpace Playlist at MixPod.com

 
2008 年 3 月 24 日  星期一   晴天


夏日炎炎  

金日丫-------熱到爆炸呀~~~!

朝早第四第五節係田徑堂------係運動場到上

戈陣時丫--差唔多到中午:::

戈天都唔知仲咩<..>金日成27度lo--

金日仲要跑10~12戈100m囉.....仲有每1個都要係16S內完成

 唔係有+多個T^T

你諗下???成30度gE天氣比跑都死啦+-_+仲有跑禁多個添|||

好辛苦**巧辛苦/><\"成頭大汗--透氣有難透

跑到第6戈我有d唔掂

不戈係c子ge支持---我死都掙埋佢......

而每一跑都係12~14內&&^我好開心

禁辛勞都可以有d咁好成績

比d掌聲自己先]

出生時候:2008-03-24 10:57 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 
2008 年 3 月 23 日  星期日   陰天


十年之約  

我同我乾妹ge十年之約終於開始Na???

我地講左禁內~~冇一次係開始lo,,不戈><

頭先我同佢講---我要係戈bloG到同人講我要實行我地GE"十年之約]

xxXX我同佢由初一識到e+:::我林都有4Years lu

我對佢--------仲好戈對我女朋友同埋我戈親妹啊''>>

我地兩個唔知點解禁鬼好傾~~有咩秘密_-_心事都講比大家聽

開心唔開針都會分享^.^仲知有咩著數都係第1時間林住佢"''

女朋友行埋一2邊先啦HEhe

bB嘉儀__你同我聽住丫–』〉我地GE十年之約E+就開始

金日係2008年3月24日--    AM;12:38

10年後GE地點係澳坊門口&&*

無論我地幾禁忘~~都唔可以忘記衣個仲要日子嫁

記住LO~~~!

 

 

 

 

 

 

 

 

出生時候:2008-03-24 12:37 AM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 
2008 年 3 月 22 日  星期六   雨天


蛀牙唔好受  

金日好早就起左身_-

林住10點左右去出大補反隻牙~~!----因為約左佢10點半

跟住諗起...??琴日出大6買左几隻碟.<-

***還掂得閑睇埋先~~煲下煲下戈左時添

即卡走~!~戈到去lu

金日係要做牙套~!!不戈就要將我2只正常Ge牙磨細先做到

好慘>_<^^----佢有要打麻醉啦~!不戈我今次唔驚喇|=+|

要打麻醉先磨到牙~~!唔係你會痛到[5g點講}

e+搵d膠幫佢做戈帽_--星k2算將個牙套,,,套入我d牙到

 

講d野比你地聽:【蛀牙唔好受】---要記住保持牙gE清潔

食要野要即卡朗口喔=3=

出生時候:2008-03-22 09:57 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]