| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 3 月 24 日 星期一  |
| 夏日炎炎 | | 金日丫-------熱到爆炸呀~~~!
朝早第四第五節係田徑堂------係運動場到上
戈陣時丫--差唔多到中午:::
戈天都唔知仲咩<..>金日成27度lo--
金日仲要跑10~12戈100m囉.....仲有每1個都要係16S內完成
唔係有+多個T^T
你諗下???成30度gE天氣比跑都死啦+-_+仲有跑禁多個添|||
好辛苦**巧辛苦/><\"成頭大汗--透氣有難透
跑到第6戈我有d唔掂
不戈係c子ge支持---我死都掙埋佢......
而每一跑都係12~14內&&^我好開心
禁辛勞都可以有d咁好成績
比d掌聲自己先]
| | 出生時候:2008-03-24 10:57 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 3 月 23 日 星期日  |
| 十年之約 | | 我同我乾妹ge十年之約終於開始Na???
我地講左禁內~~冇一次係開始lo,,不戈><
頭先我同佢講---我要係戈bloG到同人講我要實行我地GE"十年之約]
xxXX我同佢由初一識到e+:::我林都有4Years lu
我對佢--------仲好戈對我女朋友同埋我戈親妹啊''>>
我地兩個唔知點解禁鬼好傾~~有咩秘密_-_心事都講比大家聽
開心唔開針都會分享^.^仲知有咩著數都係第1時間林住佢"''
女朋友行埋一2邊先啦HEhe
bB嘉儀__你同我聽住丫–』〉我地GE十年之約E+就開始
金日係2008年3月24日-- AM;12:38
10年後GE地點係澳坊門口&&*
無論我地幾禁忘~~都唔可以忘記衣個仲要日子嫁
記住LO~~~!
| | 出生時候:2008-03-24 12:37 AM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 3 月 22 日 星期六  |
| 蛀牙唔好受 | | 金日好早就起左身_-
林住10點左右去出大補反隻牙~~!----因為約左佢10點半
跟住諗起...??琴日出大6買左几隻碟.<-
***還掂得閑睇埋先~~煲下煲下戈左時添
即卡走~!~戈到去lu
金日係要做牙套~!!不戈就要將我2只正常Ge牙磨細先做到
好慘>_<^^----佢有要打麻醉啦~!不戈我今次唔驚喇|=+|
要打麻醉先磨到牙~~!唔係你會痛到[5g點講}
e+搵d膠幫佢做戈帽_--星k2算將個牙套,,,套入我d牙到
講d野比你地聽:【蛀牙唔好受】---要記住保持牙gE清潔
食要野要即卡朗口喔=3= | | 出生時候:2008-03-22 09:57 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | »
|