[ 情感只求-盡興' ?!! ]
-- --- --- -- - 【:: I LOVE YOU ..】
NOT BECAUSE OF WHO YOU ARE, &
BUT BECAUSE OF WHO I AM 
WHEN I AM WIF YOU*
millerKINg
暱稱: 蝦子餅
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
` 檸檬晴☻ (lemoncheng)
shirley (shirleysut6)
kaiwai_壞人(ryan) (as3496195)
Karie hoi (IcUuu)
scorpionsio (scorpionsio)
笨乂小東 (jkgame)
wailun (wailun_123)
JJ_123 (JJ_123)
YUKI<3 (yuki64619)
- Christy** (Christy_0301)
-BaBY- XD (kilymang)
` 大笨象;. (BONBON903118)
- Fancy' (FancyChio)
Lavender-Alan (Alan530)
♥angel♪( ´▽`) (suki1105)
lam lam (LamxBee)
金金"=] (QQYOYO)
* MiSs.yiki_. (yiki_542)
少南 (ws03056679)
ar偉 (sing555555)
最近訪客
最近沒有訪客
My MuSiC=]


MusicPlaylist
MySpace Playlist at MixPod.com

 
2008 年 3 月 30 日  星期日   雨天


zzzZZZZZZ  

  今日5點幾就起左身...

  跟住出廳睇電影...一直睇到pM.3點∼4點

  成日都冇出過街街|||

  So金日有d唔舒適..冇出戈街

  4點左右啦--有點兒累啦??

  去訓陣先zzZZZ"1陣就訓到8點幾Lu

   成日都訓>..<真係覺得自己似隻大肥豬頭^T^

出生時候:2008-03-30 10:30 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 
2008 年 3 月 29 日  星期六   晴天


煩熱  

煩熱Ge天氣...做起運動上泥

比到人地一種唔自左gE  FeeL

金戈冕就成日都係屋企>>>冇出戈去

四點到訓著左Lo訓唔夠一陣,,,話:””成戈身濕哂

衣d太戈煩熱喇∼∼!跟住就係到 ["嘔"]

到pM.8:30左右啦---去左鴨仔踢波

落場踢波...落唔夠1陣炸---身都唔洗熱

已經成哂濕q哂..成戈水人禁

講到好誇張丫喔,,,不戈e個係是實>”_唔到你唔信

出生時候:2008-03-30 12:37 AM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 
2008 年 3 月 28 日  星期五   晴天


好想打人  

頭先食完反__-我老豆叫我將Cd D歌給入電腦到--然後sD去佢電話到

我話唔識--因為給1給係超煩,,可況Cd d歌超大mb,,

我米5理佢Lo__-佢話做咩人地識你唔識丫||*都係唔理佢

跟住佢叫我丫妹幫佢lO^T^我呀妹有話唔識,,戈單野佢有推反係禾到””

你叫哥哥整啦,,跟住我老豆就話::(叫你啊哥做野﹏慘戈鬼咁丫)

禾都冇野,/**跟住有達左句野出泥LO·..·我開始火啦

(女朋友叫你做野就仆心仆命禁,,E+叫你做D野都唔制)

我米即卡好火禁串LO--咩女朋友,,

佢就話上次戈班女仔有個係女朋友...佢唔知就係到唔會

d女仔係泥我屋企整古古力炸

仲有佢同啊媽講,,又話我又拍拖

我丫媽佢好煩嫁__-成日叫我5巧拍拖...仲知就係煩

我e+成戈人都好煩,,,好想打獲我老豆

我忍左佢好內嫁喇!!!終有One dAY我會沃手

 

出生時候:2008-03-28 10:25 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]