| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 3 月 30 日 星期日  |
| zzzZZZZZZ | | 今日5點幾就起左身...
跟住出廳睇電影...一直睇到pM.3點∼4點
成日都冇出過街街|||
So金日有d唔舒適..冇出戈街
4點左右啦--有點兒累啦??
去訓陣先zzZZZ"1陣就訓到8點幾Lu
成日都訓>..<真係覺得自己似隻大肥豬頭^T^
| | 出生時候:2008-03-30 10:30 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 3 月 29 日 星期六  |
| 煩熱 | | 煩熱Ge天氣...做起運動上泥
比到人地一種唔自左gE FeeL
金戈冕就成日都係屋企>>>冇出戈去
四點到訓著左Lo訓唔夠一陣,,,話:””成戈身濕哂
衣d太戈煩熱喇∼∼!跟住就係到 ["嘔"]
到pM.8:30左右啦---去左鴨仔踢波
落場踢波...落唔夠1陣炸---身都唔洗熱
已經成哂濕q哂..成戈水人禁
講到好誇張丫喔,,,不戈e個係是實>”_唔到你唔信 | | 出生時候:2008-03-30 12:37 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 3 月 28 日 星期五  |
| 好想打人 | | 頭先食完反__-我老豆叫我將Cd D歌給入電腦到--然後sD去佢電話到
我話唔識--因為給1給係超煩,,可況Cd d歌超大mb,,
我米5理佢Lo__-佢話做咩人地識你唔識丫||*都係唔理佢
跟住佢叫我丫妹幫佢lO^T^我呀妹有話唔識,,戈單野佢有推反係禾到””
你叫哥哥整啦,,跟住我老豆就話::(叫你啊哥做野﹏慘戈鬼咁丫)
禾都冇野,/**跟住有達左句野出泥LO·..·我開始火啦
(女朋友叫你做野就仆心仆命禁,,E+叫你做D野都唔制)
我米即卡好火禁串LO--咩女朋友,,
佢就話上次戈班女仔有個係女朋友...佢唔知就係到唔會
d女仔係泥我屋企整古古力炸
仲有佢同啊媽講,,又話我又拍拖
我丫媽佢好煩嫁__-成日叫我5巧拍拖...仲知就係煩
我e+成戈人都好煩,,,好想打獲我老豆
我忍左佢好內嫁喇!!!終有One dAY我會沃手
| | 出生時候:2008-03-28 10:25 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | »
|