[ 情感只求-盡興' ?!! ]
-- --- --- -- - 【:: I LOVE YOU ..】
NOT BECAUSE OF WHO YOU ARE, &
BUT BECAUSE OF WHO I AM 
WHEN I AM WIF YOU*
millerKINg
暱稱: 蝦子餅
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
`Chong Chong;0v0=)` (loveivy520)
笨乂小東 (jkgame)
♥b02 (BowieOmygod3)
One. (onejai)
`LyOyO._. (LittleYo)
x.o.x.o 殺蟲水 (XOXO425)
乂弒神丸乂 (ws03738382)
Ah怡..Yuki (hfy)
JJ_123 (JJ_123)
`♥福爾漏see (askask)
ar偉 (sing555555)
●.鄺" (kenneth0088)
少南 (ws03056679)
Ieng K (kothem)
Lavender-Alan (Alan530)
Sutieng (IENG812)
wailun (wailun_123)
德力 (lamtaklek)
藍天萲白雲 (KinMing123)
SUTLENG* (SUTLENG87)
最近訪客
最近沒有訪客
My MuSiC=]


MusicPlaylist
MySpace Playlist at MixPod.com

 
2009 年 11 月 8 日  星期日   晴天


日子!! 一 daY1日咁過  

過多6日..

    咁就21歲birthdaY。。。

 

左過多16日就得一段Exam ----

                                                                   好驚自己唔掂....補送GE資格

 

仲有由10月17到e+親GE傷口仲未好反LO..

岩岩係腳指公上少少舊骨位,,,唔可以著鞋 }:" 日日都著拖鞋LO

田徑,,足球,,籃球上唔到囉@!@-----測試未測個丫

 

 

仲有10月27日考車(650CC)到E+都未有車揸丫..不個都慣左啦

50仔 都有5年牌 NA,,,, 私家車一年牌

自己有係冇車揸,,成日都問人借((有時D人問我,,你考咁多車牌做咩啊****自己有冇車揸))

 

 

 

冇車揸真係好辛苦丫  ,,,,,,,,,                          

出生時候:2009-11-08 07:10 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 
2009 年 10 月 17 日  星期六   晴天


為別人著想•••自己卻受傷了。 不滿 

 成個月都冇打blog囉!!!!!

  因為timeINg ge問題啦__

   e個10月忙緊體育會會慶d事~!~

    仲有e+日Q日都要THst..,,[="

 

講反正題先...。

金朝(8點到)  我地學校去永樂到look戲

then我揸車去wo>..~!!

因為時間關係____本人開快左少少

 

and then 係紅街市都炒車_冇咩是ge>>.de de傷

時發係咁ge,,

紅街市 :

     一個方向係去高士德

     別一個方向就係沙梨頭

我就係正個兩個位ge後少少  炒炒炒

 

原因係_有兩架車左住我..左邊個架開得慢,,過唔到佢

             右邊個架呢.就比油去wo..我米跟住佢條線lo

點知佢急剎WO...我見到佢剎,我梗係要剎啦---唔知就炒埋一碟lo

 

啊叔佢真係好彩啦∼_咁啊叔好彩,我實係黑仔個戈啦

架車左邊花哂!!∼人就左腳傷左,,

出生時候:2009-10-17 11:58 AM  [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 
2009 年 9 月 17 日  星期四   晴天


難挨的日子 愉快 

第一次搭入高三_

戈種感覺真難受。•。

雖然d野都係全部學過哂丫...

但係........唔知咩事啦,,,仲知難頂

 

連自己最強科化學都唔明aR..點算好啊

D tesT有密密麻麻.....

數學第一次大測就唔合格啦.......怎麼辦呢!!!

 

要駁補送丫....唔好衰丫

 

出生時候:2009-09-17 05:57 PM  [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]