| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 11 月 8 日 星期日  |
| 日子!! 一 daY1日咁過 | | 過多6日..
咁就21歲birthdaY。。。
左過多16日就得一段Exam ----
好驚自己唔掂....補送GE資格
仲有由10月17到e+親GE傷口仲未好反LO..
岩岩係腳指公上少少舊骨位,,,唔可以著鞋 }:" 日日都著拖鞋LO
田徑,,足球,,籃球上唔到囉@!@-----測試未測個丫
仲有10月27日考車(650CC)到E+都未有車揸丫..不個都慣左啦
50仔 都有5年牌 NA,,,, 私家車一年牌
自己有係冇車揸,,成日都問人借((有時D人問我,,你考咁多車牌做咩啊****自己有冇車揸))
冇車揸真係好辛苦丫 ,,,,,,,,,
| | 出生時候:2009-11-08 07:10 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 10 月 17 日 星期六  |
為別人著想•••自己卻受傷了。  | | 成個月都冇打blog囉!!!!!
因為timeINg ge問題啦__
e個10月忙緊體育會會慶d事~!~
仲有e+日Q日都要THst..,,[="
講反正題先...。
金朝(8點到) 我地學校去永樂到look戲
then我揸車去wo>..~!!
因為時間關係____本人開快左少少
and then 係紅街市都炒車_冇咩是ge>>.de de傷
時發係咁ge,,
紅街市 :
一個方向係去高士德
別一個方向就係沙梨頭
我就係正個兩個位ge後少少 炒炒炒
原因係_有兩架車左住我..左邊個架開得慢,,過唔到佢
右邊個架呢.就比油去wo..我米跟住佢條線lo
點知佢急剎WO...我見到佢剎,我梗係要剎啦---唔知就炒埋一碟lo
啊叔佢真係好彩啦∼_咁啊叔好彩,我實係黑仔個戈啦
架車左邊花哂!!∼人就左腳傷左,, | | 出生時候:2009-10-17 11:58 AM [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 9 月 17 日 星期四  |
難挨的日子  | | 第一次搭入高三_
戈種感覺真難受。•。
雖然d野都係全部學過哂丫...
但係........唔知咩事啦,,,仲知難頂
連自己最強科化學都唔明aR..點算好啊
D tesT有密密麻麻.....
數學第一次大測就唔合格啦.......怎麼辦呢!!!
要駁補送丫....唔好衰丫
| | 出生時候:2009-09-17 05:57 PM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 30 | »
|